اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عجیب‌ترین روش تنبیه کارمندان +عکس



عجیب‌ترین روش تنبیه کارمندان +عکس

رئیس یک کارخانه لوازم آرایشی در چین به تازگی تمام کارمندانش را وارد خیابان کرد و پس از آن مجبور کرد همه آن ها در شلوغ ترین نقطه شهر روی زانوهای خود چهاردست و پا راه بروند تنبیه شوند.

اگر فکر می کنید که بدترین رئیس دنیا را دارید حتما باید کمی در این مورد تجدید نظر کنید چرا که در دنیا رئیس های بسیار بدتری نیز هستند که کارمندانشان را خیلی عجیب تنبیه می کنند.

رئیس یک کارخانه لوازم آرایشی در چین به تازگی تمام کارمندانش را وارد خیابان کرد و پس از آن مجبور کرد همه آن ها در شلوغ ترین نقطه شهر روی زانوهای خود چهاردست و پا راه بروند تنبیه شوند.

تنبیه کارمند ,  کارخانه لوازم آرایشی

این اتفاق در یکی از روزهای شلوغ سال بوده است و همین باعث شد تا افراد زیادی این صحنه ها را دیده و آن ها را مسخره کنند. این رئیس به گفته برخی از کارمندان به خاطر تست کردن میزان تحمل فشارهمچنین به علت کم شدن فروش این کار را انجام داده است.

این گروه از افراد پس از چند دقیقه چهار دست و پا راه رفتن در خیابان توسط پلیس متفرق شدند اما این حادثه با پخش شدن در تمامی شبکه های تلویزیونی و سایت های اینترنتی جنبه ای بسیار خاص به خود گرفت.  
منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
تنبیه عجیب بین دانش اموزها !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تنبیه عجیب کارمندان چینی! +عکس


اگر سر کار میروید و فکر میکنید که رئیس بدی دارید احتمالا بعد از دیدن این آلبوم برای دست بوسی به خدمتش خواهید رفت چون شاید نسبت به این رئیس چینی خیلی مهربان بنظر برسد.

تاپ ناپ: اگر سر کار میروید و فکر میکنید که رئیس بدی دارید احتمالا بعد از دیدن این آلبوم برای دست بوسی به خدمتش خواهید رفت چون شاید نسبت به این رئیس چینی خیلی مهربان بنظر برسد. یک رئیس شرکت لوازم آرایشی در چین برای تنبیه کارمندانش آنها را مجبور کرده که در یک منظقه شلوغ تجاری شهر بر روی زمین چهار زانو راه بروند و به دور یک میدان بچرخند.

این کار او باعث شده تا مردم بسیاری با تهیه عکس از این منطره و پخش ان در سایت های اجتماعی مانند فیس بوک ، تامبلر و توئیتر دست این رئیس محترم را رو کرده و باعث کاهش خرید مشتریان از این شرکت شده است.