اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عجیب‌ترین روش برای درآمدزایی! +عکس



عجیب‌ترین روش برای درآمدزایی! +عکس

هر انسانی برای آنکه بتواند زندگی خود را ادامه دهد نیاز به آن دارد تا درآمد داشته باشد و پولی برای ادامه زندگی خود کسب کند. راه های بسیاری از درس خواندن تا انجام کارهای ساده برای کسب درآمد وجود دارد که هر انسانی به آن ها مشغول است.

در حالی که بسیاری از انسان ها به کاری مشغول هستند و زندگی خود را از این راه ادامه می دهند عده ای نیز هستند که به شغل های کاذب یا حتی عجیب مشغول هستند. کارهایی که شاید انجام آن ها به ذهن هیچکس خطور نکند.

مردی آمریکایی که خود را تنها "گری" صدا می کند راهی بسیار جالب برای کسب درآمد پیدا کرده است که شاید قانونی باشد اما بسیار عجیب و باورنکردنی است. این مرد کاری کرده است که پول های رفته از دستش را باره دیگر به دست آورد.

کسب درآمدهای عجیب,عجیب ترین روش درآمدزایی


این مرد 60ساله که از اهالی ایالت فونیکس است برای بدست آوردن دوباره سرمایه خود روی پول هایش مطلبی نوشته و در آن یاد آورد می شود که فردی بدبخت است از این رو آدرس خود را می گذارد تا این اسکناس بار دیگر به خودش برگردد.

این مرد به طور باورنکردنی روزانه دو دلار از پول های خرج کرده اش را باز پس می گیرد که می توان آن را ماهانه 60 دلار برآورد کرد. این در حالی است که عده ای مبلغی را نیز اضافه می کنند و سپس برای او ارسال می کنند از این رو برخی ماه ها تا 100 دلار به همین روش کسب می کند.

این کار "گری" شاید بسیار عجیب باشد اما با قانون مخالف نیست زیرا او به پول ها آسیب جدی وارد نمی کند و تنها با خودکار قرمز روی همه آن ها مطلبی می نویسد. او گاهی شکه هم می شود زیرا برخی مواقع پول های او سر از کشورهای اروپایی در می آورند و مردمی از اروپا پول او را پس می فرستند.... /  yjc.ir

 

کسب درآمدهای عجیب,عجیب ترین روش درآمدزایی

 


ویدیو مرتبط :
عجیب ترین عکس دینا خطای دید واقعا عجیب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین روش مچگیری سارقان! +عکس



عجیب ترین روش مچگیری سارقان! +عکس
پس از آنکه پلیس موفق نشد دزدانی که قصد سرقت خانه یک پزشک برزیلی را دستگیر کنند، این پزشک در اقدامی عجیب و بی سابقه روی دیوارهای اطراف منزل خود آمپول ویروس ایدز نصب کرد.
این پزشک روی این دیوار نیز علامت هشدار "این دیوار مجهز به آمپول ایدز است" را نصب کرد.
اما پلیس پس از شکایت همسایگان این صاحب خانه به دلیل این اقدام خطرناک وی برای حفظ خانه، وارد عمل شده و پزشک را به جرم استفاده از مواد خطرناک بهداشتی بیمارستان و استفاده از آن به صورت غیرقانونی به 112 دلار آمریکا جریمه کرد..../برترین ها

سرقت,سارق,آمپول ایدز,اخبار