اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عبور دادن مار از میان دهان و بینی



 

عبور دادن مارازبینی

 

لیو فی مهارت خود را در عبور دادن مارها از دهان و بینی خود در هنگام فیلم برداری نشان می دهد .

این برنامه تلویزیونی در استان شاندونگ چین تهیه شد.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
عبور مار از بینی و درآوردن از دهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عبور گلوله از بینی مرد جوان، او را از مرگ حتمی نجات داد



 

 

 

عبور گلوله از بینی مرد جوان، او را از مرگ حتمی نجات داد

 

رسانه های دولتی ایتالیا از نجات معجزه آسای یك مرد جوان در پی عبور گلوله مرگبار از بینی وی خبر دادند.به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «داركو سانجرمانو» كه جوان ۲۸ ساله اهل «ناپل» در ایتالیا است، شب گذشته حین قدم زدن در كنار همسرش در یكی از خیابان های این شهر مورد اصابت یك گلوله قرار گرفت.

 

این مرد جوان پس از بهبودی به رسانه های دولتی این كشور عنوان كرد: اصلا زنده ماندنم را باور ندارم. خوشبختانه گلوله پس از اصابت به سمت راست سرم، از میان سوراخ بینی عبور كرده و من به طرز معجزه آسایی زنده ماندم.

به گزارش ایسنا، «گالیلمو را میری» پزشك این مرد جوان نیز در مصاحبه ای با شبكه دولتی این كشور خاطر نشان كرد: مسیر اصابت گلوله به ما نشان می دهد كه تنها استخوان گیج گاهی شكسته و سپس گلوله از سوراخ بینی این مرد عبور كرده است. ما با انجام یك عمل جراحی مسیر را ترمیم كرده و شكستگی را از میان بردیم.

البته عمل جراحی چندین ساعت به طول انجامید، اما هم اكنون این جوان در وضعیت مساعد قرار دارد.../ایسنا