اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عبور ایران از خط‌ قرمز اسرائیل در تابستان‌آتی!


"عاموس یادلین" رئیس سابق سازمان جاسوسی نظامی اسرائیل گفت: ایران در تابستان آینده از خط قرمز برنامه هسته ای اش که نتانیاهو قبلا تعیین کرده بود ؛ عبور می کند.

عصر ایران: "عاموس یادلین" رئیس سابق سازمان جاسوسی نظامی اسرائیل گفت: ایران در تابستان آینده از خط قرمز برنامه هسته ای اش که نتانیاهو قبلا تعیین کرده بود ؛ عبور می کند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در شهریور ماه گذشته در سخنرانی نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، خط قرمزی را برای برنامه هسته ای ایران تعیین کرد.
یادلین این سخنان را روز سه شنبه در نشست سالانه مرکز تحقیقات امنیت ملی اسرائیل بیان کرد.

وی همچنین زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در خرداد آینده را زمان مرحله خطرناک در ارتباط با برنامه هسته ای ایران توصیف کرد و گفت: تابستان آینده، بسیار خطرناک خواهد بود زیرا ایران تصمیم سرنوشت سازی را درباره فعالیت هسته ای اش خواهد  گرفت.



یادلین توضیح داد:  ایران در تابستان آینده به فاصله یک یا دو ماهه با تصمیم گیری درباره ساخت بمب اتمی می رسد. در این مدت، متوقف کردن ایران از تصمیم گیری بسیار سخت است. ایران در تابستان آینده می تواند  از خطر قرمز ترسیم شده از سوی نخست وزیر اسرائیل عبور کند.

رئیس سابق سازمان جاسوسی اسرائیل ادامه داد: ارتش اسرائیل به تنهایی می تواند علیه برنامه هسته ای ایران اقدام نظامی کند. ارتش و کابینه اسرائیل همچنین می توانند با واکنش های مربوط به اقدام نظامی علیه تهران نیز رویارویی کنند. حمله به ایران منجر به جنگ جهانی نمی شود.

وی اضافه کرد: بدون تغییر سرنوشت ساز در سامانه فشار بین المللی علیه ایران، این کشور به خرید زمان ادامه خواهد داد تا بتواند برنامه اتمی اش را ادامه دهد. معتبر بودن گزینه نظامی آمریکا علیه ایران ، شرط موفقیت مذاکرات هسته ای با تهران است و ضروری است واشنگتن به تهران نشان دهد که آمادگی دارد با هر گونه افزایش تنش ها در رابطه با برنامه هسته ای این کشور مقابله کند.


ویدیو مرتبط :
‫بچه پولدارهای ایران در تابستان کدام کشور میروند/ کشوری که خط قرمز مردمش سوال درباره خرافات است‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس سابق سازمان جاسوسی نظامی اسرائیل:ایران در تابستان آینده از خط قرمز نتانیاهو عبور می کند



رئیس سابق سازمان جاسوسی نظامی اسرائیل:

ایران در تابستان آینده از خط قرمز نتانیاهو عبور می کند

وی همچنین زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در خرداد آینده را زمان مرحله خطرناک در ارتباط با برنامه هسته ای ایران توصیف کرد و گفت: تابستان آینده، بسیار خطرناک خواهد بود زیرا ایران تصمیم سرنوشت سازی را درباره فعالیت هسته ای اش خواهد گرفت.

"عاموس یادلین" رئیس سابق سازمان جاسوسی نظامی اسرائیل گفت: ایران در تابستان آینده از خط قرمز برنامه هسته ای اش که نتانیاهو قبلا تعیین کرده بود ؛ عبور می کند.

 

 بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل,انتخابات ریاست جمهوری ایران

 

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری رسمی مصر، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در شهریور ماه گذشته در سخنرانی نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، خط قرمزی را برای برنامه هسته ای ایران تعیین کرد.یادلین این سخنان را روز سه شنبه در نشست سالانه مرکز تحقیقات امنیت ملی اسرائیل بیان کرد.

وی همچنین زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در خرداد آینده را زمان مرحله خطرناک در ارتباط با برنامه هسته ای ایران توصیف کرد و گفت: تابستان آینده، بسیار خطرناک خواهد بود زیرا ایران تصمیم سرنوشت سازی را درباره فعالیت هسته ای اش خواهد  گرفت.

یادلین توضیح داد:  ایران در تابستان آینده به فاصله یک یا دو ماهه با تصمیم گیری درباره ساخت بمب اتمی می رسد. در این مدت، متوقف کردن ایران از تصمیم گیری بسیار سخت است. ایران در تابستان آینده می تواند  از خطر قرمز ترسیم شده از سوی نخست وزیر اسرائیل عبور کند.

رئیس سابق سازمان جاسوسی اسرائیل ادامه داد: ارتش اسرائیل به تنهایی می تواند علیه برنامه هسته ای ایران اقدام نظامی کند. ارتش و کابینه اسرائیل همچنین می توانند با واکنش های مربوط به اقدام نظامی علیه تهران نیز رویارویی کنند. حمله به ایران منجر به جنگ جهانی نمی شود.

وی اضافه کرد: بدون تغییر سرنوشت ساز در سامانه فشار بین المللی علیه ایران، این کشور به خرید زمان ادامه خواهد داد تا بتواند برنامه اتمی اش را ادامه دهد. معتبر بودن گزینه نظامی آمریکا علیه ایران ، شرط موفقیت مذاکرات هسته ای با تهران است و ضروری است واشنگتن به تهران نشان دهد که آمادگی دارد با هر گونه افزایش تنش ها در رابطه با برنامه هسته ای این کشور مقابله کند./عصرایران