اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عامل واژگونی اتوبوس زائران ایرانی خانه خدا


معاون سازمان حج و زیارت ‌گفت: علت واژگونی اتوبوس زائران خانه خدا که در ۳۰ کیلومتری مدینه اتفاق افتاده است خواب‌آلودگی راننده اتوبوس گزارش شده است.

خبرگزاری فارس: ناصر خدرنژاد معاون سازمان حج و زیارت ‌گفت: علت واژگونی اتوبوس زائران خانه خدا که در ۳۰ کیلومتری مدینه اتفاق افتاده است خواب‌آلودگی راننده اتوبوس گزارش شده است.

در این حادثه یک نفر از هموطنانمان به نام خلیل اتلان 55ساله فوت کرد و 8 نفر راهی بیمارستان ملک فهد شدند که 6 نفر آنها جراحت عمومی داشتند و حال دو نفر نیز وخیم گزارش شده است.

خدرنژاد همچنین گفت: بقیه زائران در سلامت کامل هستند و به هتل محل اقامت خود انتقال داده شدند.

صبح امروز اتوبوس زائران ایرانی خانه خدا در مسیر جده به مدینه واژگون شد. در این حادثه 23تن از زائران زخمی شدند که 15نفر سرپایی مداوا و 8 نفر دیگر به بیمارستان ملک‌فهد انتقال داده شدند.


ویدیو مرتبط :
واژگونی مرگبار اتوبوس زائران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتوبوس زائران ایرانی خانه خدا واژگون شد


معاون حج عمره و عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: اتوبوس زائران ایرانی در مسیر جده به مدینه دچار سانحه شد.

خبرگزاری فارس: معاون حج عمره و عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: اتوبوس زائران ایرانی در مسیر جده به مدینه دچار سانحه شد.

ناصر خدرنژاد گفت:‌ اتوبوس حامل زائران ایرانی بامداد امروز پنجشنبه در 30 کیلومتری مدینه منوره واژگون شد که بر اثر این حادثه یکی از هموطنانمان جان باخت.

در این حادثه 23 نفر از زائران زخمی شدند که 14 نفر سرپایی مداوا شدند و 9 نفر دیگر به بیمارستان ملک فهد انتقال داده شدند.

به گفته وی مصدومان حادثه اخیر به وسیله بالگرد به بیمارستان انتقال داده شدند. زائران با کاروان ساربان سیر قم راهی سرزمین وحی بودند.