اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عامل جنایت حادثه گلپایگان اعدام شد


عامل جنایت حادثه گلپایگان اعدام شدعامل جنایت حادثه گلپایگان به دار مجازات آویخته شد.

خبرگزاری فارس: با قرائت حکم دادسرا عمومی و انقلاب اسلامی استان اصفهان سید منصور میرلوحی فرزند سید عباس متولد سال 1350 به اتهام محاربه و فساد فی‌الارض صبح امروز به دار مجازات اویخته شد.

گفتنی است روز شنبه مصادف با 6 دیماه سه سارق مسلح در ساعت 2 و 45 دقیقه بامداد با ماموران شهرستان خمین درگیر و به سمت شهرستان گلپایگان متواری شدند.

بلافاصله ماموران انتظامی گلپایگان با استقرار در محور ورودی شهر ، مهاجمان مسلح را با یک دستگاه خودرو ' تیبا ' درحال حرکت شناسایی و با آنان درگیر شدند.

در نتیجه این درگیری یکی از متهمان به هلاکت رسید و سه نفر از ماموران پلیس به شهادت رسیدند و تعداد 7 نفر از ماموران و رهگذران نیز مجروح شدند.

پس از آن، متهمان حین فرار اقدام به شهادت یک پدر و پسر کردند و با گروگان گرفتن یک راننده کامیون به سمت اصفهان آمده و در مخفیگاه خود در یکی از شهرستان های اطراف مخفی شده بودند.

متهمان حادثه گلپایگان سوابق متعددی همچون سرقت مسلحانه را در کارنامه خود دارند.


ویدیو مرتبط :
اعدام سرکرده باند سرقت مسلحانه گلپایگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعدام آخرین بازمانده عامل جنایت گلپایگان اصفهان



اخبار,اخبارحوادث, قتل

صبح امروز آخرین بازمانده باند سارقان مسلح و عامل جنایت خونین ششم دیماه شهرستان گلپایگان استان اصفهان با حكم قطعی دستگاه قضایی در محل جنایت به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صبح امروز با حكم قطعی دستگاه قضایی "منصور میرلوحی" سردسته و آخرین بازمانده باند سارقان مسلح كه به همراه دو برادر معدوم خود باعث به شهادت رسیدن سه نفر از ماموران نیروی انتظامی و دو نفر از شهروندان شهرستان گلپایگان شده بود پس از قرائت حكم دادستان اصفهان در محل وقوع جنایت به دار مجازات آویخته شد.
 
گفتنی است، در هنگام اجرای حكم اعدام خانواده های شهدای این حادثه و اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان گلپایگان حضور داشته و با سردادن شعار مراتب قدردانی و سپاس خود را از زحمات و جانفشانی های ماموران نیروی انتظامی و قاطعیت دستگاه قضایی در انهدام باند مذكور و اجرای سریع حكم اعدام آخرین بازمانده عامل این جنایت ابراز كردند.
 
شایان ذكر است، اعضای باند مخوف سارقان مسلح برابر محتویات پرونده مفتوحه و گزارشات ضابطین و سوابق موجود سید منصور میرلوحی  به همراه دو نفر برادرانش بنام سید سیروس و سید محمد با استفاده از انواع سلاح‌ها و تجهیزات جنگی مانند کلاشینکف، کلت کمری، نارنجک جنگی و جلیقه ضد گلوله در پوشش مامورین انتظامی با تشکیل باند سرقت و ملبس به یونیفورم مامورین انتظامی از سال 79 تا زمان دستگیری در چندین فقره سرقت مسلحانه به قتل و جرح از طلافروشی‌ها و ایجاد رعب و وحشت و در مواردی درگیری مسلحانه شرکت داشتند.

سرقت نزدیك به 100 كیلو گرم طلا، شهادت 10 نفر و از جمله سه نفر از ماموران انتظامی و مجروح كردن 22 نفر از شهروندان از مهمترین جرایم این باند تبهكار است.

بر اساس گزارش خبرنگار ما، این باند بسیار خشن در سرقت‌های مسلحانه شهر ورنامخواست در سال 79 طلا فروشی میلاد خراسان سال 80، سرقت طلافروشی زینبیه در سال 84، سرقت مسلحانه طلافروشی مبارکه در سال 86، سرقت مسلحانه طلافروشی منجر به قتل و جرح در سال 88، سرقت مسلحانه طلافروشی لردگان در سال 92، سرقت مسلحانه طلافروشی شهرکرد در سال 88، درگیری مسلحانه با مامورین در گامش‌لو در سال 92، سرقت مسلحانه طلافروشی برخوار و دستگرد در سال 89 و درگیری مسلحانه در گلپایگان و خمین که منجر به شهادت سه تن از عزیزان نیروی انتظامی و دو نفر از شهروندان عادی شدند.

سرانجام در ششم دیماه سال جاری یكی از آنان به دست ماموران نیروی انتظامی به هلاكت رسیده و نفر دوم نیز طی عملیاتی دیگر در 11 دیماه كشته و سردسته و آخرین بازمانده این باند كه به دست ماموران جان بركف نیروی انتظامی دستگیر شده بود نیز صبح امروز اعدام شد.


 اخبار حوادث   - باشگاه  خبر نگاران