اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عامل تهیه و توزیع شیشه در بازار تهران شکار شد



مردی که اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر شیشه در بازار تهران می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در پی اعلام شهروندان  مبنی بر اینکه افرادی در خیابان ناصرخسرو اقدام به تولید مواد مخدر به صورت عمده می‌کنند؛ پرونده ای در این رابطه تشکیل و اکیپی از ماموران کلانتری 113 بازار رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
ماموران در اولین اقدام محل مورد نظر را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند و پس از کسب اطلاعات از مجرمان،‌ دستور بازداشت متهمان را از مقام قضایی دریافت کردند.
 
سپس عوامل کلانتری بازار به داخل مخفیگاه خلافکاران وارده شده و توانستند مقادیری قابل توجهی مخدر شیشه، تعدادی سلاح سرد و آلات و ادوات تولید و مصرف مواد مخدر کشف کردند.
 
سرهنگ جلیل موقوفه‌‌ای سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان،‌ گفت: در این رابطه متهم اصلی پرونده در مخفیگاهش دستگیر و  تحقیقات برای دستگیری سایر همدستان متهم ادامه دارد.


  اخبار حوادث  -  باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
توزیع شیشه در آرایشگاه ها و باشگاه ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عامل اصلی توزیع شیشه در محلات جنوب پایتخت دستگیر شد



عامل اصلی پخش مواد روانگردان در جنوب پایتخت توسط نیرو‌های انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی ارجاع چندین فقره گزارش وشکایات مردمی مبنی بر توزیع مواد مخدر روانگردان در محدوده دولت آباد تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و به صوت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

تحقیقات ماموران ادامه یافت تا این‌که صبح دیروز ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حین گشت زنی در خیابان دهخدا موفق شدند عامل اصلی تهیه و توزیع شیشه در منطقه دولت آباد تهران را که "کرامت" نام داشت دستگیر کنند.

عوامل انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار 2 کیلو و 40 گرم با لفافه مخدر شیشه و 674 گرم شبه هروئین با لفافه و حدود یک کیلو و 5 گرم موادمخدر هرویین کشف کردند.

سرهنگ رضا بستو رئیس پلیس پیشگیری تهران درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و در اختیار ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

 

 اخبار  حوادث  -  ایسنا