اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عامل انتحاری داعش در سامراء یک آمریکایی بود + عکس



عامل انتحاری داعش که با یک کامیون بمب‌گذاری شده نیروهای عراقی را در اطراف شهر سامراء هدف قرار داد یک آمریکایی بود.

به گزارش ابنا ـ گروه تروریستی داعش اعلام کرد یک آمریکایی عضو این گروه محل استقرار نیروهای عراقی و افراد مسلح هوادار این نیرو‌ها را در استان صلاح الدین هدف حمله انتحاری قرار داده است.

گروه داعش افزوده است «ابو داوود آمریکایی» یک دستگاه کامیون بمب‌گذاری شده را نزدیک محل تجمع نیروهای عراقی و شبه نظامیان هوادار این نیرو‌ها در اطراف شهر سامراء در جنوب تکریت منفجر کرده که به کشته شدن ده‌ها تن منجر شده است.

این گروه تصریح کرده است این حمله انتحاری همزمان با آغاز عملیات گسترده نیروهای عراقی برای بازپس گیری شهر تکریت صورت گرفت.

این گروه جزئیات بیشتر این حمله انتحاری را فاش نکرده است.

درهمین حال مرحله دوم عملیات آزادسازی تکریت تا ساعاتی دیگر با تاکتیک متفاوت و تسلیحات جدید آغاز می‌شود.

نیروهای امنیتی و نیروهای حمایت کننده اعم از گروههای مقاومت اسلامی و نیروهای داوطلب مردمی، مرحله اول عملیات بزرگ آزادسازی صلاح الدین را با آزادسازی شمال سامراء و بخش‌هایی از تکریت تکمیل کرده‌اند.

مرحله دوم این عملیات با تاکتیک متفاوت و تسلیحات جدیدی که ساعاتی قبل وزارت کشور به منطقه عملیاتی ارسال کرده است تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود.
 

اخبار,اخبار بین الملل,عامل انتحاری داعش در عراق

 

اخبار,اخبار بین الملل,عامل انتحاری داعش در عراق

 

اخبار بین الملل  - ابنا 


ویدیو مرتبط :
دستگیری عامل انتحاری داعش در عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عامل انفجار انتحاری در سوریه شهروند آمریکایی بود(+عکس)




اخبار بین الملل - عامل انفجار انتحاری در سوریه شهروند آمریکایی بود

 سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: جوانی که روز یکشنبه گذشته در بمبگذاری انتحاری در سوریه کشته شد، شهروند آمریکایی است.

اخبار,اخبار بین الملل,عملیات انتحاری در سوریه

 

به گزارش ایرنا، «جین ساکی» روز جمعه در جمع خبرنگاران، نام مستعار این جوان آمریکایی عضو گروه تروریستی النصره در سوریه را «ابو هریره آمریکایی» بیان کرد و گفت: این فرد یکشنبه گذشته در بمب گذاری انتحاری کشته شده است.

ساکی از اعلان جزییات بیشتر در خصوص وی خودداری کرد.

مقام های امنیتی آمریکا پنجشنبه گذشته خبر حضور «ابو هریره آمریکایی» در عملیات انتحاری در سوریه که در آن یک کامیون حاوی 17 تن مواد منفجره منفجر شد را تایید کردند.

به گزارش شبکه خبری سی.ان.ان، این جوان که هنوز نام اصلی وی فاش نشده، اهل ایالت فلوریدا بوده است.
اخبار بین الملل - ایرنا