اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عامل آتش سوزی زندان شهرکرد دستگیر شد/عمدی بودن حادثه



اخبار,آتش سوزی زندان شهرکرد

اخبار اجتماعی - رئیس سازمان زندان‌ها:
عامل آتش سوزی زندان شهرکرد دستگیر شد/عمدی بودن حادثه

براساس آخرین اخبار رسیده از سازمان زندان‌ها مشخص شد آتش سوزی زندان شهرکرد عمدی بوده و عامل وقوع این حادثه دستگیر شده است.

به گزارش فارس، علی اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها گفت: براساس آخرین اخبار و اطلاعات رسیده مشخص شد آتش سوزی زندان شهرکرد عمدی بوده است.

وی افزود: بررسی‌ها نشان داد فردی به صورت عمدی اقدام به اتش زدن زندان کرده است که با توجه به زنده بودن این فرد و شناسایی وی این فرد دستگیر شده است.

اخبار اجتماعی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی عمدی در جنگل ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش‌سوزی زندان شهرکرد عمدی بود



اخبار,اخباراجتماعی, آتش‌سوزی زندان شهرکرد


 اخبار  اجتماعی - آتش‌سوزی زندان شهرکرد عمدی بود

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: آتش‌سوزی زندان شهرکرد عمدی بوده است.

به گزارش ایسنا، علی‌اصغر جهانگیر در جمع خبرنگاران در این باره گفت: دوربین‌ها لحظه وقوع آتش‌سوزی در زندان شهر کرد را ثبت کرده‌اند که بر اساس آن یک نفر به طور عمدی اقدام به ایجاد آتش در زندان کرده است.

وی گفت: فرد مذکور زنده مانده و شناسایی شده است.

وی پیش از این گفته بود که برای بررسی این موضوع یک تیم به محل حادثه اعزام شده است.

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در پاسخ به این سوال که آیا زندانیان زندان شهرکرد شورش کرده‌اند یا خیر؟ گفت: این امر در دست بررسی است.

جهانگیر از اتهامات زندانیانی که در این حادثه کشته شده‌اند ابراز بی‌اطلاعی و علت مرگ آنها را خفگی عنوان کرد.

همچنین رییس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری علت مرگ 11 زندانی در زندان شهر کرد را خفگی ناشی از آتش سوزی عنوان کرد.

سیدعبدالله موسوی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا با تایید مرگ 11 زندانی در شهرکرد بر اثر آتش سوزی، اظهار کرد: این واقعه ساعت 16 دوشنبه - 13 مردادماه - در زندان شهرکرد رخ داد.

وی تاکید کرد که وضعیت کنونی زندان مطلوب است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری نیز در همین رابطه گفت که روز گذشته در پی وقوع آتش‌سوزی در زندان شهرکرد 11 نفر جان خود را از دست دادند که اجساد آنان برای تعیین هویت و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی ارجاع شده‌ است.

وی افزود: خانواده‌های زندانیان فوت شده در این حادثه می‌توانند برای تحویل اجساد و دریافت جواز دفن به مرکز پزشکی قانونی استان مراجعه کنند. 

 اخبار اجتماعی - ایسنا