اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عاملان قتل كودك ۲.۵ ساله در یك قدمی محاكمه



 

 عاملان قتل كودك ۲.۵ ساله در یك قدمی محاكمه

 

در پی اظهارات مجتبی ـ عامل جنایت ـ مادر كودك نیز مورد تحقیق قرار گرفت و اعتراف كرد با متهم رابطه پنهانی داشته و با میل و رضایت خود به دامداری رفته بود و باورش نمی شده كه این مرد، جان كودكش را بگیرد.

مرد معتادی كه در پی رابطه پنهانی با یك زن متاهل، پسر ۲.۵ ساله او را كشته و در گورستان شهریار دفن كرده بود، بزودی به همراه زن خیانتكار در دادگاه كیفری استان تهران محاكمه می شود.

مهر سال گذشته جسد این پسر خردسال در گورستانی در شهریار كشف شد. بررسی های اولیه نشان می داد او پیش از مرگ مورد كودك آزاری قرار گرفته و آثار كبودی در بدنش مشهود است. با انتقال جسد به پزشكی قانونی، كارشناسان با گذشت ۱۰ ماه از مرگ كودك اعلام كردند، كودك خردسال بر اثر ضربه مغزی كشته شده و بعد از جنایت، جسدش دفن شده است.

با مشخص شدن علت اصلی مرگ این كودك، مادر او و مردی كه با وی ارتباط پنهانی داشت، هر دو به اتهام قتل بازداشت شدند. در ادامه تحقیقات كارآگاهان به محل جنایت كه یك دامداری در حومه شهریار بود، رفته و عاملان این جنایت دلخراش، صحنه قتل را بازسازی كردند.

چند روز پیش متهمان برای اخذ آخرین دفاعیات خود به شعبه اول بازپرسی دادسرای شهریار انتقال یافتند.

اعتراف به قتل كودك

ابتدا مرد معتاد كه عامل جنایت بود، با اعتراف به قتل پسر ۲.۵ ساله گفت: یك قاچاقچی سابقه دار هستم. سال گذشته پس از آزادی از زندان دوباره جرایم قبلی را آغاز كردم. در یكی از بوستان های شهر با شاكی آشنا شدم. او ادعا كرد از شوهرش جدا شده و با پسر خردسالش زندگی می كند. پس از آن با هم ارتباط داشتیم.

متهم به قتل اضافه كرد: شب حادثه زن جوان و فرزندش در دامداری مهمان من بودند؛ اما فرزندش بی قراری می كرد. او را كتك زده و سرش را به حوضچه كوچك دامداری كوبیدم كه بیهوش شد. من هم از ترس جسد را درون گورستان دفن كردم و مادرش را در جریان گذاشتم.

وی افزود: مادر كودك را كه در جریان حادثه بشدت شوكه شده بود تهدید به مرگ كردم.

در پی اظهارات مجتبی ـ عامل جنایت ـ مادر كودك نیز مورد تحقیق قرار گرفت و اعتراف كرد با متهم رابطه پنهانی داشته و با میل و رضایت خود به دامداری رفته بود و باورش نمی شده كه این مرد، جان كودكش را بگیرد.

بنابر این گزارش، متهمان با تجدید قرار قانونی روانه زندان شدند. برای پرونده قضایی در رابطه با مجتبی، متهم به قتل پسر ۲.۵ ساله و برای مادر كودك به اتهام ارتباط پنهانی با متهم ردیف اول و ارتكاب زنای محصنه كیفرخواست صادر و به دادگاه كیفری استان تهران ارسال شد. بزودی متهمان محاكمه و مجازات می شوند..../ جام جم آنلاین 


ویدیو مرتبط :
كودك در یك قدمی مرگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سكوت عاملان قتل كودك شش ساله شكست



اخبار حوادث - سكوت عاملان قتل كودك شش ساله شكست

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جویبار، از دستگیری قاتلان پسر شش ساله روستای «سروكلا» جویبار خبر داد.

سرهنگ سید‌رحمان رضا‌زاده گفت: مقتول به هویت «عارف-ص» در اواخر تیرماه سال جاری توسط دو مرد با هویت «ح- ص» و «ج-ص» به قتل رسیده است.

 

وی ادامه داد: بر اساس اعتراف متهمان، «ج- ص» برادر ناتنی مقتول و قاتل دیگر، به بهانه خرید بستنی این پسر بچه شش ساله را از خانه دور كردند و در باغی اطراف جویبار با ضربات چاقو به قتل رساندند.

 

فرمانده نیروی انتظامی جویبار گفت: این دو فرد پس از جدا كردن سر كودك و آتش زدن با گازوییل، جنازه را در زمین فوتبال روستای سروكلا رها كردند. وی گفت: «ح-ص» برادر ناتنی مقتول در بازجویی‌ها اعتراف كرد كه توجه پدر و ایجاد حسادت زمینه‌ساز تصمیم و اجرای قتل را ایجاد كرد.

 

بر اساس این گزارش، 28 تیرماه امسال مرد 75‌ساله‌یی با مراجعه به كارآگاهان پلیس آگاهی جویبار از ناپدید شدن فرزند شش ساله‌اش خبر داد.

 

او به ماموران گفت: دیروز وقتی از مزرعه به خانه برگشتم، دیدم همسرم هراسان و نگران است. وقتی از او علت نگرانی‌اش را پرسیدم، گفت از صبح كه تو به مزرعه رفته‌یی، عارف پسر شش‌ساله‌مان هم از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است. همسرم فكر می‌كرد كه عارف همراه من به زمین‌های كشاورزی آمده است.

 

به خاطر همین وقتی به خانه برگشتم تازه متوجه ناپدید شدن پسرم شده بود. پس از این شكایت، تیمی از ماموران تحقیقات را آغاز كرده و به همراه سگ‌های زنده‌یاب تمام منطقه را جست‌وجو كردند اما هیچ ردی از این كودك به دست نیامد.

 

كارآگاهان ابتدا تصور می‌كردند كه پسر شش ساله قربانی آدم ربایی شده اما در ادامه مشخص شد كه وی ربوده نشده و هیچ فردی در این زمینه با خانواده كودك تماسی نداشته است. در حالی كه تحقیقات در این زمینه ادامه داشت پنجم مردادماه، جمجمه بچه‌یی در مقابل خانه كودك ربوده شده پیدا شد.

 

با بررسی‌های پلیسی مشخص شد كه فرد یا افرادی برای تغییر مسیر تحقیقات جمجمه را در مقابل خانه عارف رها كرده‌اند.

اخبار حوادث - اعتماد