اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عاملان قتل دختران جیرفتی دستگیر شدند


رئیس کل دادگستری استان کرمان از دستگیری عاملان قتل خواهران دوقلو و یک دختر جوان در جیرفت خبرداد.

خبرگزاری مهر: یدالله موحد ظهر شنبه در نشست مطبوعاتی از دستگیری عامل قتل خواهران دوقولو و دختر جوان در شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: به این پرونده خارج از نوبت، رسیدگی خواهد شد و بدون هیچ اغماضی با قاتلان برخورد خواهد شد.

موحد انگیزه قتل را شکست عشقی اعلام کرد و گفت: قاتلان پس از مواجهه با رد درخواست ازدواج اقدام به قتل کرده اند.

وی افزود: هر دو قاتل دستگیر شده و در دادگاه کیفری استان کرمان محاکمه آنها در حال انجام شدن است.

رئیس کل دادگستری کرمان ابراز داشت: پرونده‌های مشابه این پرونده باید باسرعت بیشتری رسیدگی کرد تا حکم صادر و اجرا شود و جنبه پیشگیرانه و عبرت آموز برای دیگران داشته باشد تا تکرار نشود.

موحد تصریح کرد: دستگاه قضا در اجرای عدالت و قانون هیچ گونه اغماضی نسبت به کسی ندارد و با قاطعیت هر چه تمام‌تر روند رسیدگی به پرونده قتل‌های اخیر در استان کرمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد و با عاملان این اتفاق برخورد قاطع قضایی می‌شود.


ویدیو مرتبط :
قتل خاشقجی؛ از انکار عربستان تا مجازات عاملان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاملان قتل خیابان کارگر در ۳ ساعت دستگیر شدند



اخبار حوادث - عاملان قتل خیابان کارگر در ۳ ساعت دستگیر شدند

7عاملان قتل سه شنبه شب در خیابان کارگر که در پی یک نزاع، یکی از اهالی خیابان کارگر را به قتل رسانده بودند، ظرف ۳ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خراسان، در ساعات ابتدایی سه شنبه شب، به دنبال حرکت غیراخلاقی یکی از سه سرنشین یک دستگاه سواری سمند در خیابان زربافیان در کارگر جنوبی، سه نفر از اهالی محل که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد بودند در واکنش به این حرکت غیراخلاقی سرنشین خودروی سمند، با آنان درگیر شدند و در حین درگیری یکی از آن ها با چاقو به سرنشینان سمند حمله ور شد.

در جریان این نزاع سرنشینان خودروی سمند که گفته می شود 2 تن از آنان اقدام به شرب خمر نیز کرده بودند، چاقو را از فرد حمله کننده گرفتند و دو تن از موتورسواران را مجروح کردند. پس از این اتفاق ۳ سرنشین سمند با مشاهده وضعیت از محل متواری شدند و یکی از موتورسواران موفق به ثبت پلاک خودروی سمند شد.

مأموران کلانتری 115 که به دنبال تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 در محل حاضر شده بودند پس از هماهنگی برای انتقال مجروحان به بیمارستان، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری ۳ سرنشین سمند آغاز کردند و در همین حین مطلع شدند که یکی از حادثه دیدگان در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

 با مرگ یکی از موتورسواران در بیمارستان تحقیقات پلیس با شدت بیشتری ادامه یافت تا اینکه در ساعت 30 دقیقه بامداد چهارشنبه تنها پس از گذشت 3 ساعت از وقوع قتل، هر ۳ سرنشین سواری سمند از سوی مأموران پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.
اخبار حوادث - خراسان