اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عاملان تیراندازی در سراوان شناسایی شدند


فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: دو متهم حادثه تیراندازی امروز شنبه به دانش آموزان دبیرستان پسرانه دانشگاه این شهرستان شناسایی شدند.

تابناک: فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: دو متهم حادثه تیراندازی به دانش آموزان دبیرستان پسرانه دانشگاه این شهرستان شناسایی شدند.

سرهنگ محسن داودی  در گفت و گویی با بیان اینکه این حادثه انتقام گیری شخصی بوده است، گفت: یکی از دانش آموزان این مدرسه که در حادثه تیراندازی امروز از ناحیه پا زخمی شده است چندروز پیش با دانش آموز دیگری خارج از مدرسه درگیر و توسط وی تهدید شده است.

وی بیان کرد: این دانش آموز صبح هنگام خروج از مدرسه به اتفاق همکلاسیهایش، مورد تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفتند.

وی ادامه داد: بر اثر این تیراندازی دانش آموز یادشده از ناحیه پا و دانش آموز دیگری از ناحیه شکم زخمی شدند که دانش آموز دومی به علت شدت جراحات وارده به زاهدان منتقل شد و اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان امام علی(ع) این شهر بستری است.

فرمانده انتظامی سراوان با اشاره به شناسایی متهمان این حادثه گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که دو تیرانداز ناشناس همان افرادی هستند که چند روز پیش با دانش آموز یادشده درگیر شده اند.

سرهنگ داودی اظهار داشت: با شناسایی متهمان این حادثه عملیات دستگیری آنان از سوی ماموران انتظامی سراوان آغاز شده است.

سراوان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

اختلافات و درگیریهای قومی و طایفه ای در سیستان و بلوچستان هر از گاهی منجر به قتل و جراحت طرفین می شود اما اختلاف دو دانش آموز که منجر به تیراندازی با سلاح گرم آن هم در مقابل مدرسه شود، تقریبا کم سابقه است.


ویدیو مرتبط :
شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی روز عاشورا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات شهادت 2 مامور ناجا و یک سرباز در خاش/ عاملان تیراندازی شناسایی شدند+تصاویر



فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان حمله مرگبار به ماموران انتظامی 4 تن بودند که هم اکنون تحت تعقیب قرار دارند.

سردار حسین رحیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شهادت 3 مامور انتظامی در شهر خاش، بیان داشت:‌ با تیراندازی افراد مسلح به سمت ماموران انتظامی که در حال ارائه خدمات پلیسی(ایست بازرسی فلكه پسته) به مردم بودند، 3 تن از همکارانم شهید و یک تن دیگر مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه ساعت 21 شب گذشته این حادثه دلخراش رخ داد، افزود: در راستای ارتقای امنیت خاش 4 تن از همکاران انتظامی از سوی سرنشینان خودروی پژو 405  که با پلاک مخدوش به صورت خلاف جهت در حرکت بودند مورد حمله قرار گرفتند.

 اخبار حوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز


این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: به دنبال تیراندازی اشرار 2 تن از پرسنل ناجا با هویت "گروهبان یکم مجید جوئینی" و "گروهبان یکم ابوالفضل خمر" شهید و 2 سرباز وظیفه با هویت"سجاد عبدالهی" و "عباس چراغی" مجروح شدند.

گفتنی است، شنیده‌ها حکایت می‌کند که عاملان تیراندازی شناسایی و پلیس در یک قدمی دستگیری آنان قرار دارد و وضعیت سرباز(سجاد عبدالهی) مجروح در بیمارستان امام خمینی وخیم گزارش شده است.

همچنین پیكر سه شهید نیروی انتظامی روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در این شهرستان تشییع و برای خاكسپاری به زادگاهشان منتقل شدند.