اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عاملان ترور دادستان زابل اعدام شدند


سه تن از عوامل اصلی ترور دادستان زابل که به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده بودند، سحرگاه امروز در محل جنایت و در ملاءعام به دار مجازات آویخته شدند.

خبرگزاری مهر: سه تن از عوامل اصلی ترور دادستان زابل که به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده بودند، سحرگاه امروز در محل جنایت و در ملاءعام به دار مجازات آویخته شدند.

امید پیری، ایمان گلوی و علیرضا دهمرده سه اعدامی هستند که صبح امروز پس از قرائت حکمشان ، اعدام شدند.
 
ساعت 7:45 ، 15 آبان سال گذشته خودروی موسی نوری دادستان زابل هدف اصابت گلوله قرار گرفت که در این حادثه دادستان زابل به همراه راننده خود به قتل رسیدند.

 با دستگیری متهمان این پرونده مشخص شد عوامل سوء قصد به جان دادستان از قاچاقچیان حرفه ای بوده که مرحوم نوری در حال رسیدگی به پرونده آنها بود.



ویدیو مرتبط :
دادستان زابل -شهید عدالت93

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعدام عاملان ترور دادستان زابل در ملأعام


رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: صبح روز شنبه حکم اعدام عاملان شهادت دادستان زابل در ملأعام اجرا می‌شود.

جت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ‌صبح روز شنبه حکم اعدام عاملان شهادت دادستان زابل در ملأعام اجرا می‌شود.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: حکم عاملان ترور دادستان زابل و راننده‌اش در همان مکان شهادت اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این یک مطالبه عمومی بود، تصریح کرد: پس از پیگیری های فراوان، قرار شد حکم اعدام عاملان شهادت دادستان زابل در ملأعام اجرا می‌شود.

حمیدی با بیان اینکه قوه قضائیه در برخورد با مخلان نظم و امنیت هیچ گونه تعارفی ندارد، تاکید کرد: پس از ترور ناجوا‌نمردانه دادستان زابل ماموران در کوتاه‌ترین زمان عاملان این جنایت را دستگیر کرده و قوه قضائیه نیز در سریع‌ترین زمان حکم اعدام آنان را صادر کرد.

 رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با تسلیت مجدد به خانواده دادستان زابل گفت: تمام مردم و مسئولان منطقه سیستان به ویژه خانوده این شهدا خواهان اجرا شدن حکم اعدام قاتلان دادستان زابل در ملاعام بودند.

لازم به ذکر است، مقارن ساعت 7 و 45 دقیقه 15 آبان ماه سال گذشته، موسی نوری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل به همراه راننده به هویت مهدی مرعی عازم محل کارشان بودند که رو به روی بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل از سوی سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو مورد تیراندازی واقع و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.