اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عاقبت فساد جنسی موسی قصاب اسرائیلی


رئیس سابق رژیم صهیونیستی که متهم به فساد اخلاقی و سوء استفاده جنسی بود عازم زندان شد.

رئیس سابق رژیم صهیونیستی که متهم به فساد اخلاقی و سوء استفاده جنسی بود عازم زندان شد.

موشه کتساف (موسی قصاب) که به اتهام سوء استفاده جنسی از کارمند زن دفتر خود به 7 سال حبس محکوم شده بود منزل خود را به سوی زندان ترک کرد.

کتساف رئیس رژیم صهیونیستی بین سالهای 2000 تا 2007 بود.

کتساف در اتهامات خود از جمله دو فقره تجاوز و نیز اتهام آزار جنسی شاکیان خود مقصر شناخته شده است.

گفتنی است "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی محکومیت کتساف را روزی غمبار برای رژیم اسرائیل و جامعه صهیونیست توصیف کرده است.

منبع: مهر



ویدیو مرتبط :
تجاوز جنسی و عاقبت زناکار و گناه جنسی +18

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاقبت دختری که به دروغ مورد تجاوز جنسی قرار گرفت +عکس



عاقبت دختری که به دروغ مورد تجاوز جنسی قرار گرفت +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل : یک زن 27 ساله به اتهام دروغ گفتن و تهمت به دو مرد بیگناه مبنی بر تجاوز جنسی راهی زندان شد. او این کار را به خاطر رهایی از غر زدن والدینش در دیر برگشتن از کلوپ شبانه انجام داد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

"اما جونز" 27 ساله و مادر 4 فرزند است . او بچه ها را به خانه والدینش برد تا بتواند همراه دوستانش به کلوپ شبانه برود . او 5 ساعت دیرتر از حد مقرر به خانه بازگشت و برای اینکه از غر زدن والدینش به خاطر تاخیر رهایی بیابد به آنها گفت توسط دو مرد ربوده شده و مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

او قرار بود ساعت 11 شب به منزل بازگرددد اما حدود 4صبح به منزل برگشت و با ادعای مذکور باعث شد والدینش او را سرزنش نکنند. آنها صبح روز بعد دختر را وادار کردند که به اداره پلیس رفته و از مردان شکایت کند. بعد از اینکه پلیس دو مرد را در این زمینه بازداشت کرد و مورد بازجویی قرار داد متوجه شد این زن  دروغ میگوید به همین دلیل او را بازداشت کردند و این زن 27 ساله مجبور شد واقعیت را برای پلیس شرح دهد.

بنابر این پلیس محلی پرونده ای علیه این زن به دادگاه ارائه کرد و قاضی این پرونده زن را به دلیل اتهام ناروا به دو سال  و هشت ماه زندان محکوم کرده است.

پلیس میگوید ادعای این زن باعث بی اعتبار شدن زنانی میشود که واقعا مورد تجاوز قرار گرفته اند و این مسئله عوارض خطرناکی در زمینه این جرم در پی خواهد داشت./پرداد