اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عاقبت دختری که به دروغ مورد تجاوز جنسی قرار گرفت +عکس



عاقبت دختری که به دروغ مورد تجاوز جنسی قرار گرفت +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل : یک زن 27 ساله به اتهام دروغ گفتن و تهمت به دو مرد بیگناه مبنی بر تجاوز جنسی راهی زندان شد. او این کار را به خاطر رهایی از غر زدن والدینش در دیر برگشتن از کلوپ شبانه انجام داد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

"اما جونز" 27 ساله و مادر 4 فرزند است . او بچه ها را به خانه والدینش برد تا بتواند همراه دوستانش به کلوپ شبانه برود . او 5 ساعت دیرتر از حد مقرر به خانه بازگشت و برای اینکه از غر زدن والدینش به خاطر تاخیر رهایی بیابد به آنها گفت توسط دو مرد ربوده شده و مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

او قرار بود ساعت 11 شب به منزل بازگرددد اما حدود 4صبح به منزل برگشت و با ادعای مذکور باعث شد والدینش او را سرزنش نکنند. آنها صبح روز بعد دختر را وادار کردند که به اداره پلیس رفته و از مردان شکایت کند. بعد از اینکه پلیس دو مرد را در این زمینه بازداشت کرد و مورد بازجویی قرار داد متوجه شد این زن  دروغ میگوید به همین دلیل او را بازداشت کردند و این زن 27 ساله مجبور شد واقعیت را برای پلیس شرح دهد.

بنابر این پلیس محلی پرونده ای علیه این زن به دادگاه ارائه کرد و قاضی این پرونده زن را به دلیل اتهام ناروا به دو سال  و هشت ماه زندان محکوم کرده است.

پلیس میگوید ادعای این زن باعث بی اعتبار شدن زنانی میشود که واقعا مورد تجاوز قرار گرفته اند و این مسئله عوارض خطرناکی در زمینه این جرم در پی خواهد داشت./پرداد


ویدیو مرتبط :
تجاوز جنسی و عاقبت زناکار و گناه جنسی +۱۸

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرفهای تکان دهنده دختری که 8 ماه به زور مورد تجاوز جنسی قرار گرفت +عکس



به گزارش پرداد به نقل از سی ان ان : "نوین یلدریم" نام زنی 26 ساله ترکیه ای است که به اسطوره ای در میان زنان ترک تبدیل شده است. نوین در اقدامی خونین مردی را که 8 ماه به زور به او تجاوز میکرد به قتل رساند و سپس سرش را از تنش جدا کرده است.

 

تجاوز جنسی,تجاوز,تجاوز کردن

   این زن مدت 8 ماه توسط شوهر عمه اش مورد تجاوز جنسی قرار گرفت و این امر باعث یک بارداری ناخواسته شد.این اتفاق زمانی رخ داد که شوهر این زن که یک کارگر فصلی است برای کار به یک روستای دیگر رفت و این زن در خانه تنها بود که شوهر عمه اش از دیوار خانه او بالا می رفت و به زور به او تجاوز میکرد.

"نوین یلدریم" در این مورد می گوید: زمانیکه شوهر عمم ( مرد متجاوزگر ) فهمید من باردار هستم تصاویر برهنه من را روی اینترنت قرار داد که این کار او باعث شد خبر بارداری من در نبود همسرم به گوش همه اهالی روستا برسد.

وی در ادامه افزود: این مسئله باعث سرشکستگی و بد نامی من و خانواده ام شد و احساس میکردم در آینده فرزندانم به خاطر این مسئله مورد آزار و اذیت قرار خواهند گرفت ، تصمیم گرفتم اقدامی انجام دهدم که هم خود و هم فرزندانم را از این رسوایی بزرگ نجات دهد.

اینبار او منتظر آن مرد شیطان صفت شد و زمانیکه او از دیوار پایین پرید با اسلحه ای که تهیه کرده بود دو بار به او شلیک کرد و زمانیکه فهمید او مرده است سرش را از تنش جدا کرد و درحالیکه سر بریده او را به دست داشت به میدان دهکده رفته و فریاد زد این سر مردی است که عصمت مرا لکه دار کرده است از این به بعد باید به فرزندان من بگویید بچه های زنیکه عصمتش را زنده کرد.

او قصد دارد فرزند نامشروعش را سقط کند اما چون بارداری او بیش از 10 هفت است قانون ترکیه او را از این کار منع میکند ولی او همچنان در تلاش است تا این کار را انجام دهد.

 

تجاوز جنسی,تجاوز,تجاوز کردن

 

تجاوز جنسی,تجاوز,تجاوز کردن

 

تجاوز جنسی,تجاوز,تجاوز کردن

 

منبع:گروه خبری پرداد