اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عاقبت تلاش نافرجام یک زن برای پرش...



 

عاقبت تلاش نافرجام یک زن برای پرش از جت مسافربری

 

 

عاقبت تلاش نافرجام یک زن برای پرش از جت مسافربری.

 

یک مسافر کانادایی که می خواست از جت مسافربری به بیرونبپرد در دادگاه این کشور به زندان و جریمه نقدی محکوم شد.

 

یک زن ۴۷ ساله به نام «باربارا مورتون» که در نیوفاندلند - شرقی ترین استان کانادا - زندگی می کرد چندی پیش به جرم تلاش برای باز کردن در یک فروند هواپیمای شرکت «وست جت» بازداشت شد.

این زن معتاد که چندین پیشینه کیفری دارد در بازجویی ها گفت : من تحت تاثیر مصرف مواد مخدر ، دچار توهم و هراس شده بودم اما نمی خواستم به بقیه مسافران آسیب بزنم.

با تکمیل تحقیق مقدماتی پرونده «باربارا مورتون» به دادگاه فرستاده و وی به دو ماه زندان ، پرداخت ۶۲۰۲ خسارت به «وست جت» محکوم شد.

۲۹ فروردین امسال هم آمبولانس هوایی «کینگ ایر ۲۰۰» از «یلو نایف» در شمال غرب کانادا به «کمبریج بی» می رفت که ناگهان پسر ۲۰ ساله ای به شدت هیجان زده شد و تصمیم گرفت در هواپیما را باز کند.

خلبان و خدمه وقتی دیدند نمی توانند جلوی این جوان را بگیرند به برج مراقبت پیغام دادند تا هنگام نشستن هواپیما روی باند او را دستگیر کنند.

در همان بین پسر کانادایی با تمامی قدرت ، در مجهز به چهار قفل را گشود و از بلندای هفت کیلومتری از سطح زمین به بیرون پرید..../ خبرگزاری ایسکانیوز


ویدیو مرتبط :
تلاش نافرجام سگ برای پس گرفتن رختخواب از گربه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل زن اول و تلاش برای قتل همسر دوم برای دریافت بیمه



 

قتل زن اول و تلاش برای قتل همسر دوم برای دریافت بیمه

 

مردی به اتهام قتل همسر اول و تلاش برای قتل همسر دوم جهت دریافت پول بیمه دادگاهی شد.

به گزارش اسوشیتدپرس مالکوم وبستر رسما متهم شد همسر اول خود کلایر موریس درآبردین شایر را به سال ۱۹۹۴ به قتل رسانده است.

همچنین وی متهم شد ۵ سال بعد از آن تلاش کرده تا فلیسیتی درام را در نیوزیلند به قتل برساند تا پول بیمه میلیونی را به جیب بزند.

مالکوم بر اساس مدارک ارائه شده در دادگاه با خوراندن مواد مخدر و قرار دادن همسر اولش موریس در اتومبیل و حرکت دادن اتومبیل وقتی وی خواب بوده باعث مرگ وی شده است.

بعد از مرگ همسر اول مالکوم که اهل گیلدفورد ساری (جنوب لندن) بوده سر شرکت بیمه را کلاه گذاشته و با کلک مبلغ ۲۰۰ هزار پوند پول نقد از آنها گرفته است.

متهم ۵۱ ساله اهل محله لندن روآد وی در سال ۱۹۹۹ نیز با ایجاد صحنه سازی تصادف در آکلند نیوزیلند سعی کرده همسر دوم خود را کشته تا نقشه خود را مجددا برای گرفتن پول بیمه اجرا نماید.

فلیسیتی در این حادثه مسافر بوده و وی اتومبیل را محکم به مانع کوبانده تا همسرش مرده و ۷۵۰ هزار پوند پول از بیمه بگیرد.

کلاهبردار بزرگ نقشه ای برای گرفتن همسر سوم (بعنوان فرد سرطانی که ثروت زیادی داشته و اگر بمیرد پولها به همسرش خواهد رسید) نیز داشته که موفق به اجرای آن نشده است.

وی خطاب به قاضی دادگاه گلاسکو هفت مورد اتهامی خود را که روی ۱۱ برگه مدرک نوشته شده بود را رد نمود.

ادامه اظهارات متهم و وکیل مدافع وی به جلسه بعدی موکول شد.... / خبر آنلاین