اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عاشق علی بابا بالاخره کوتاه اومد! +عکس


سردار آزمون که با موی بلند به برنامه 90 رفته بود، عکس خود را با ظاهری متفاوت در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

باشگاه خبرنگاران: سردار آزمون که با موی بلند به برنامه 90 رفته بود، عکس خود را با ظاهری متفاوت در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

 سردار آزمون بازیکن جوان ایرانی تیم روبین کازان روسیه که چند وقت پیش در برنامه نود گفته بود: چون به شخصیت علی بابا در کارتون سندباد علاقه زیادی داشتم تصمیم گرفتم موهای خود را به شکل او درآورم، موهایش را کوتاه کرد.





عادل فردوسی پور به شوخی به او گفته بود که موهایت را مثل علی بابا و واکاشیزوما در کارتون فوتبالیست‌ها بلند کردی و سردار به عادل قول داد که موهایش را کوتاه کند و به قولش عمل کرد!


ویدیو مرتبط :
بالاخره بچه ی السا اومد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دروازه بان عاشق علی کریمی ؛ عکس



 اخبار ورزشی - دروازه بان عاشق علی کریمی ؛ عکس

دروازه بان ملی پوش تراکتورسازی هیچ وقت عشقش به جادوگر را مخفی نمی کند و بارها علنا گفته که به هم تیمی بودن با او افتخار می کند.

به گزارش جام نیوز، حامد لک با انتشار تصویر زیر در اینستاگرامش جای علی کریمی در اردوی تیم ملی را خالی کرده و نوشته: «تنهایى از من بر نمیاد... نه بر نمیاد... تا ابد تنهایى از من بر نمیاد نه! على آقا جات خالیه تو اردو ولى همیشه تو قلب منی.»

 

اخبار,اخبار ورزشی,حامد لک و علی کریمی

حامد لک و علی کریمی


 اخبار ورزشی - جام نیوز