اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عارف زیبنده ریاست مرکز پژوهش‌ ها است


کاظم جلالی گفت: نام آقای عارف زیبنده ریاست مرکز پژوهش های مجلس است و اگر تصمیم هیئت رئیسه مجلس انتخاب ایشان باشد از هم اکنون برای آقای عارف آرزوی موفقیت می کنم.

خبرگزاری ایسنا: کاظم جلالی گفت: نام آقای عارف زیبنده ریاست مرکز پژوهش های مجلس است و اگر تصمیم هیئت رئیسه مجلس انتخاب ایشان باشد از هم اکنون برای آقای عارف آرزوی موفقیت می کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران پارلمانی خاطرنشان کرد: تا اعلام حکم جدید و تصمیم‌گیری در مورد ریاست مرکز پژوهش‌ها در مجلس دهم با قوت این مسئولیت را ادامه خواهم داد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون باید هیأت امنای مرکز پژوهش‌های مجلس تشکیل جلسه دهد و در مورد ریاست این مرکز اعلام نظر کند و ما نیز منتظر تشکیل این جلسه هستیم.

جلالی افزود: مرکز پژوهش‌ها فرصت خدمتی بود که برای چهار سال بر عهده من قرار گرفت و امروز نیز افراد شایسته زیادی برای حضور در این مسئولیت وجود دارند اما تصمیم نهایی بر عهده هیأت امنای مرکز است.

وی با اشاره به زمان تشکیل جلسه هیأت امنا، گفت: امروز سخنگوی هیأت رئیسه مجلس مشخص خواهد شد و در زمان تشکیل جلسه هیأت امنای مرکز پژوهش‌ها می‌تواند پاسخگو باشد.


ویدیو مرتبط :
خاتمی و عارف در کنگره اخلاق و نیایش در آینه هنر و پژوهش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عارف: درباره ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک فکر می‌کنم/ به هیچ وجه در دولت عضو نمی‌شوم



وزارت علوم , مرکز تحقیقات استراتژیک ,عارف

درباره ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک فکر می‌کنم/ به هیچ وجه در دولت عضو نمی‌شوم

عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه به هیچ وجه در دولت عضو نخواهم شد، گفت: در حال فکر کردن روی ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک هستم.

 دکتر محمدرضا عارف در حاشیه بازدید از نمایشگاه تلکام در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه مطرح شده ممکن است وی گزینه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و یا گزینه وزارت علوم در صورت رأی نیاوردن توفیقی است، گفت: در حال حاضر رئیس جمهور در حال بررسی گزینه مناسب برای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که به زودی این شخص معرفی می شود.

وی همچنین درباره معرفی شدنش برای وزارت علوم نیز گفت: امیدواریم با حمایت نمایندگان مجلس سرپرست فعلی وزارت علوم وزیر شود.

عارف مجددا تاکید کرد که من در دولت عضو نخواهم شد.

وی با اشاره به پیشنهادی در زمینه ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک اظهار داشت: در این زمینه پیشنهاداتی به من شده است که در حال صحبت و فکر کردن درباره آن هستم./فارس