اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عادل الجبیر و تکرار توهمات درباره اسد


وزیر امور خارجه عربستان بار دیگر بدون توجه به واقعیت‌های کنونی در سوریه و جایگاه بشار اسد رئیس جمهوری این کشور، مواضع کشورش را درباره اسد تکرار کرد.

خبرگزاری تسنیم: به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره قطر، عادل الجبیر در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با بورگ برینده همتای نروژی خود گفت: ما درباره پرونده های زیادی و در صدر آن پرونده‌های منطقه در عراق و سوریه صحبت کردیم و به تحولات در یمن پرداختیم.

الجبیر افزود که وی همتای نروژی خود را از طرح تحول اقتصادی عربستان موسوم به "چشم انداز عربستان در سال 2030" میلادی آگاه و با وی درباره تحولات جامعه بین المللی گفت‌وگو کرده است.

برپایه این گزارش، وزیر خارجه سعودی ابراز امیدواری کرد که به راه حلی در یمن براساس طرح شورای همکاری خلیج فارس دست یافته شود.

او درباره سوریه نیز گفت که بشار اسد رئیس جمهور سوریه خواه از طریق سیاسی یا نظامی خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
اسد و زویا ، ابراز احساسات ، اسد دروغ خودشو رو میکنه!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عادل الجبیر: در صورت باقی ماندن اسد در قدرت به حمایت خود از مخالفان حکومتی ادامه می‌دهیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر خارجه عربستان سعودی در سخنانی از تداوم حمایت از مخالفان حکومت سوریه خبر داد.

«عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان سعودی که در وین و در گفت‌وگوهای صلح سوریه حضور دارد  امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت که ریاض در صورت عدم خروج «بشار اسد» رییس جمهور سوریه از قدرت و ادر یک پروسه سیاسی به حمایت از مخالفان وی ادامه خواهد داد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» عادل الجبیر در حاشیه گفت وگوهای سوریه در وین ، پایتخت اتریش به خبرنگاران گفت: «ما از مردم سوریه حمایت می‌کنیم.  ما از پروسه سیاسی که در آن اسد از قدرت خارج شود حمایت می‌کنیم. در غیر این‌صورت ما از مخالفان حکومت وی حمایت می‌کنیم تا بدین طریق او را مجبور به کناره‌گیری نماییم.»

 

اخبار بین الملل - فارس