اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عادات وحشتناک قبیلۀ مرده‌خوار هندی + تصاویر



اخبار , اخبار گوناگون , اعتقادات عجیب

اخبار گوناگون - عادات وحشتناک قبیلۀ مرده‌خوار هندی + تصاویر

اعضای یک قبیله عجیب و غریب هندی که در ساحل رود گنگ زندگی می‌کنند، از استخوان‌های مردگان به عنوان تختخواب و از جمجمه‌های آنان به عنوان ظروف نوشیدنی استفاده می‌کنند!

افراد این قبیله گوشت بدن مردگان را می خورند و بدن های خود را با خاکستر آتش می پوشانند و معتقدند که این کار، پیری را از آن ها دور می کند و به آنان نیروی فوق العاده می بخشد.

 

قبیله "آگوری" - به معنای "شجاع"- طایفه ای جدا شده از "کابلاکا" در قرن چهاردهم است که الهه هندی را می پرستیدند و آداب و رسومی وحشتناک داشتند که "داراگ ماسون" تصویربردار 37 ساله ایرلندی از آنها تصویربرداری کرده و تصاویر را در پایگاه انگلیسی "میرور" منتشر کرده است.

 

ماسون زمان زیادی را با این قبیله گذرانده است و از آداب و رسوم و اعتقادات عجیب و غریب آنان، عکس و فیلم تهیه کرده است.

افراد این قبیله معتقدند که قدرت و نیرو، از زندگی میان مردگان و اجساد به دست می آید.

 

اخبار , اخبار گوناگون , اعتقادات عجیب

 

اخبار , اخبار گوناگون , اعتقادات عجیب

 

اخبار , اخبار گوناگون , اعتقادات عجیب

 

اخبار گوناگون - العالم


ویدیو مرتبط :
حیوان مرده خوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عادات عجیب قبیله‌ای مرده‌خوار در هند



اخبار,اخبار گوناگون ,جسد مردگان

قبیله "آگوری" - به معنای شجاع- طایفه ای جدا شده از "كابلاكا" در قرن چهاردهم است كه الهه هندی را می پرستیدند و آداب و رسومی وحشتناك دارند.

 اعضای این قبیله‌ برای گذراندن زندگی از جسد مردگان تغذیه می‌کنند. آنها معمولا نزدیک به گورستان ها ساکن می‌شوند تا به راحتی بتوانند غذای مورد نیاز خود را تهیه کنند. افراد این قبیله گوشت بدن مردگان را می خورند و بدن های خود را با خاكستر آتش می پوشانند و معتقدند این كار، پیری را از آن ها دور می كند و به آنان نیروی فوق العاده‌ای می بخشد.

 اعضای قبیله "آگوری" بر روی استخوان مردگان می‌خوابند و در جمجمه آنها آب می‌خورند.

"کریستیانو اوستینلی،" عکاس شجاع ایتالیایی، به میان این قبیله رفت و چند روزی با آنها زندگی کرد. عکاس ایتالیایی در این مدت تصاویر جالبی از آدم‌خواران ثبت کرد و با عادات عجیب آنها آشنا شد. آدم‌خواران علاوه بر تغذیه از جسد مردگانی که سوزانده نشده‌اند، از ماری‌جوانا و الکل هم استفاده می‌کنند. افراد این قبیله معتقدند قدرت و نیرو، از زندگی میان مردگان و اجساد به دست می آید.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران