اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عابدزاده: شرمنده محبت‌های مردم شدم


کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران گفت: از همه آنهایی که این روزها به نوعی با من و خانواده ام ابراز همدردی کردند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم در شادی هایشان جبران کنم.

ایسنا: احمدرضا عابدزاده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: درگذشت پدر و از دست دادن تکیه گاهی که یک عمر برای ما زحمت کشید داغ بسیار سنگینی است و من این روزها در غربت سخت ترین روزهایم را در غم از دست دادن پدرم سپری می کنم و امیدوارم که بتوانم محبت همه آنهایی که این روزها با من و خانواده ام ابراز همدردی کرده اند را جبران کنم.

عابدزاده درباره زمان سفرش به ایران گفت: با توجه به اینکه ایام تعطیلات کریسمس نزدیک است برای تهیه بلیط و سفر فوری به ایران با کمی مشکل مواجه شدم اما بالاخره بلیط پرواز را تهیه کرده و چهارشنبه عصر پس از چندین ساعت توقف در فرودگاه استانبول عازم تهران خواهم شد و انشاالله روز پنجشنبه به ایران می رسم و بلافاصله هم به اصفهان خواهم رفت تا بر سر مزار پدر خدابیامرزم بروم. با این شرایط پس از اینکه نتوانستم در مراسم تشییع و تدفین پدر عزیزم حضور یابم در مراسم ترحیم که صبح روز چهارشنبه برگزار می شود نخواهم بود. روز یکشنبه مراسم شب هفت در اصفهان برگزار می شود و دوستانم در تهران لطف کرده و در حال برنامه ریزی هستند تا مجلس ترحیمی که احتمالا روز دوشنبه خواهد بود در تهران برگزار شود.

عابدزاده در پایان گفت: از زمان فوت پدرم پیام های ابراز همدردی مردم فوتبالدوست و هواداران را در فضای مجازی و اینترنت مطالعه کرده و با خواندن پیام های محبت آمیز و همدردی آنها اشک ریختم. طی این روزها خیلی ها با صدور پیام تسلیت با من ابراز همدردی کردند. از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تا مدیران باشگاه ، پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس و خیلی ها که روزگاری با هم بودیم از همه آنها سپاسگزارم و امیدوارم که در شادی هایشان جبران کنم. در این میان آقای رویانیان و آقای کربکندی با حضور در مراسم تشییع و تدفین لطف خود را بار دیگر به من نشان دادند. بنده امروز با آقای رویانیان تماس گرفتم و بر حسب وظیفه از ایشان تشکر و قدردانی کردم. اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به رغم مسئولیت های زیادی که دارد و در مراسم تشییع حضور یافته برایم بسیار ارزشمند و فراموش نشدنی است. از ایشان سپاسگزارم و بار دیگر از رسانه ها و همه آنهایی که طی این روزها با صدور پیام تسلیت یا ابراز همدردی در فضای مجازی خود را شریک غم های من دانستند بی نهایت سپاسگزار و ممنونم. امیدوارم بتوانم که محبت مردم و همه پیشکسوتان و مسئولان را جبران کنم. غم از دست دادن پدر بسیار سخت است و این روزها من در غربت با مطالعه پیام های مردم کمی آرام گرفتم و امیدوارم که بتوانم لطف مردم را جبران کنم.


ویدیو مرتبط :
من خودم شرمنده انسانیتم شدم...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی روش استعفا داد/ شرمنده مردم شدم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


همه می‌دانند که چه کسی و به خاطر چه چیزی برای جدایی به ما فشار آورد!
کی‌روش: توافق کردیم صلح‌آمیز از هم جدا شویم/ خداحافظی را نمی‌خواستم و در اختیار من و کفاشیان نبود، شرمنده مردم شدم

سرمربی پرتغالی از وداع با تیم ملی فوتبال کشورمان خبر داد و گفت: توافق کردیم صلح‌آمیز جدا شویم و این خداحافظی را من نمی‌خواستم.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش پس از جلسه با کفاشیان درباره جدایی از تیم ملی فوتبال گفت: این موضوع صحت دارد اما پاسخگویی در این‌باره را به کفاشیان واگذار می‌کنم.

وی افزود: با جلسه‌ای که با رئیس داشتم پس از جلسه طرفین موافقت کردیم که به صورت صلح‌آمیز از هم جدا شویم.

کی‌روش گفت: شما نمی‌توانید بگویید من نمی‌‌خواستم به این مسیر ادامه دهم این جدایی را من نمی‌‌خواستم و در فکرش هم نبودم و در اختیار و تصمیم من هم نبوده و حتی موضوعی نبوده که رئیسم بخواهد اما متأسفانه طرفین با فشارهای زیادی که آمد اجباراً این توافق را انجام می‌دهند.

سرمربی تیم ملی افزود: با فشاری که روی ما بود این توافق را کردیم و این برخلاف آرزوها و خواسته‌های ما است و در واقع هم شما و هم همه مردم می‌دانند که چه کسی و به خاطر چه چیزی این کار را انجام می‌دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که تکلیف خواسته مردم که او را می‌خواستند چه می‌شود، گفت: این سؤال را از کسی بپرسید که به ما فشار آورد تا این کار را انجام دهیم.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که آیا منظور او وزیر ورزش است، گفت: باز هم می‌گویم از کسی بپرسید که به ما فشار آورد تا کنار برویم، نمی‌خواهم در این رابطه بیش از این صحبت کنم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا از بابت این جدایی دو طرف به هم غرامتی خواهند پرداخت گفت: دوستی بین من و کفاشیان وجود دارد در نهایت به جایی رسیدیم که این موضوع را محترمانه و صلح‌آمیز برطرف کنیم. در واقع از اینکه این اتفاق می‌افتد احساس بدی دارم چرا که این موضوع برخلاف افکار و انتظاراتم بوده و است.

وی خاطرنشان کرد: شرمنده مردم شدم. اگر با شنیدن این خبر نوروزشان خراب شد، بدانند که این جدایی خارج از خواسته قلبی من و رئیس فدراسیون فوتبال بود.

اخبار ورزشی - فارس