اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عابدزاده رسما پرسپولیسی شد


امیر عابدزاده رسما قراردادش را با پرسپولیس ثبت کرد. پسر احمدرضا عابدزاده که فصل قبل بازیکن لوس آنجلس بلوز آمریکا بود، پس از حل مشکلاتش سرانجام با پرسپولیس قرارداد 3 ساله بست.

 خبرآنلاین: امیر عابدزاده رسما قراردادش را با پرسپولیس ثبت کرد. پسر احمدرضا عابدزاده که فصل قبل بازیکن لوس آنجلس بلوز آمریکا بود، پس از حل مشکلاتش سرانجام با پرسپولیس قرارداد 3 ساله بست.

 عابدزاده از مدت ها قبل به ایران آمده اما باشگاه آمریکایی ITC او را صادر نکرده بود و برای صدور این مجوز، از پرسپولیسی ها پول می خواستند.



سرانجام با مذاکراتی که دو باشگاه انجام دادند، مشکل این بازیکن حل شد و عابدزاده امروز (چهارشنبه) ظهر به هیات فوتبال تهران رفت و قراردادش را با تیم سابق پدرش ثبت کرد.



پرسپولیسی ها چند روز قبل موفق شده بودند برای انتقال امیر عابدزاده، تخفیف قابل توجهی از باشگاه لوس آنجلس بلوز بگیرند.


ویدیو مرتبط :
گفتگوی کامران نجف زاده با احمدرضا عابدزاده در رستوران عابدزاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بچه عقاب رسما پرسپولیسی شد



بچه عقاب رسما پرسپولیسی شد

امیر عابدزاده رسما قراردادش را با پرسپولیس ثبت کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرآنلاین؛ پسر احمدرضا عابدزاده که فصل قبل بازیکن لوس آنجلس بلوز آمریکا بود، پس از حل مشکلاتش سرانجام با پرسپولیس قرارداد 3 ساله بست. عابدزاده از مدت ها قبل به ایران آمده اما باشگاه آمریکایی ITC او را صادر نکرده بود و برای صدور این مجوز، از پرسپولیسی ها پول می خواستند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سرانجام با مذاکراتی که دو باشگاه انجام دادند، مشکل این بازیکن حل شد و عابدزاده (چهارشنبه) ظهر به هیات فوتبال تهران رفت و قراردادش را با تیم سابق پدرش ثبت کرد. پرسپولیسی ها چند روز قبل موفق شده بودند برای انتقال امیر عابدزاده، تخفیف قابل توجهی از باشگاه لوس آنجلس بلوز بگیرند./خبرآنلاین