اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ظن پلیس زوج هروئینی را به دام اندخت/کشف 5 کیلو مواد مخدر از داخل چمدان لباس



اخبار,اخبار حوادث,قاچاق مواد مخدر

اخبار حوادث - ظن پلیس زوج هروئینی را به دام اندخت/کشف 5 کیلو مواد مخدر از داخل چمدان لباس

مأموران مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن تهران طی یك عملیات موفقیت آمیز یك زوج قاچاقچی را به همراه بیش از پنج كیلوگرم هروئین دستگیر كردند.

مأموران پلیس راه آهن تهران در راستای تشدید اقدامات كنترل شبكه ریلی جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و حاملان مواد مخدر، به صورت مستمر و شبانه روزی اقدام به كنترل مبادی ورودی و خروجی ایستگاه نمودند.
 
در این رابطه، مأموران مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن تهران حین كنترل مسافران خروجی قطار بندرعباس - تهران به دو نفر به هویت های معلوم (زن و شوهر) مظنون و با رعایت كلیه جوانب آنها را به گیت بازرسی منتقل كردند.  گفتنی است، در جریان بازرسی كامل از داخل چمدان لباس همراه متهمان، مقدار پنج كیلو و 290 گرم هروئین كه به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
 شایان ذكر است، متهمان به همراه پرونده متشكله جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب شدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
کشف سه کیلو مواد مخدر در شکم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف ۱۰ کیلو مواد مخدر از دستفروشان مترو



اخبار,اخبار اجتماعی,مواد مخدر

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران از کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از دستفروشان مترو خبر داد.

حجت‌الاسلام امرودی صبح سه‌شنبه در جلسه شورای اجتماعی وزارت کشور با اشاره به اینکه وضعیت متکدیان و دستفروشان در مترو خوب نیست، گفت: این چهره ای برازنده نیست.

 

در حالی که این مکان متعلق به شرکت بهره‌برداری مترو است و همانند برج میلاد که نیروی انتظامی مستقر است، باید با آن برخورد شود.

وی چند آگهی به خبرنگاران نشان داد و گفت: در یکی از آگهی‌های توزیع شده در مترو آمده است: «توجه توجه اگر کار آسان با درآمد بالا می‌خواهید، روزانه ۷۰ هزار تومان به علاوه پاداش و تسویه‌حساب روزانه با دستفروشی در مترو داریم» و در آگهی دیگر آمده است «فرصت را از دست ندهید، دستفروشان عزیز شما را بیمه می‌کنیم».

معاون شهردار تهران گفت: هم‌اکنون برای ۱۵ کارمند مترو به دلیل برخورد با دستفروشان و متکدیان  قرار صادر شده است.

 

من از شورای اجتماعی می‌خواهم مصوبه و بخشنامه‌ای داشته باشد تا متکدی و دستفروش از چنگ قانون فرار نکنند و ورود پلیس به مترو قطعاً به مدیریت کمک کرده و ریشه ۱۷۰۰ دستفروش در مترو کنده می‌شود و از دستگاه قضایی هم  می خواهیم که به ما کمک کند.

اخبار اجتماعی - مهر