اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ظن پدر، راز جنایت پسر را فاش کرد



ظن پدر، راز جنایت پسر را فاش کرد

دو جوان که در یک درمانگاه مشغول فعالیت بودند، به اتهام قتل پژوسوار جوان دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.

به گزارش خراسان، از چند روز قبل دو دوست با سوءاستفاده از لباس های نظامی و تهیه یک حکم جعلی، اخاذی از رانندگانی که دختران جوان را سوار می کردند، آغاز کردند تا این که آن ها روز دوشنبه گذشته در حالی که نقشه سرقت یک خودروی گرانقیمت را در سر می پروراندند، به خیابان راهنمایی مشهد رفتند.

هنگامی که پژوسوارجوان ۲دختر را در حاشیه خیابان سوار کرد، او را به بهانه تخلف متوقف کردند و درباره ارتباط با ۲دختر جوان سوال کردند. در این هنگام ۲دختر از خودرو پیاده شدند و فرار کردند. با رفتن دختران یکی از آنان در صندلی جلو و دیگری در صندلی عقب نشست و از راننده خواستند به سمت یکی از مراکز نظامی حرکت کند، در میانه مسیر، ۲جوان مذکور راننده را به کوچه های فرعی خیابان فلسطین کشاندند.

یکی از آنان که نقشه شومی را در سر می پروراند، ناگهان سوئیچ خودرو را برداشت و دیگری سیمی را به دور گردن راننده انداخت. سپس با همکاری یکدیگر، راننده جوان را به قتل رساندند و جسد او را به صندلی عقب انتقال دادند.

«ع و الف» پس از ارتکاب جنایت و برای رها شدن از شر جسد به طرف روستای بازه حوض حرکت کردند چرا که یکی از آنان به منطقه روستا آشنا بود و پدرش در آن نزدیکی کارخانه داشت. ۲جوان خلافکار جسد را کنار یک پل و زیر تلی از ماسه ها دفن کردند و دوباره به طرف مشهد حرکت کردند. آنان خودروی مقتول را به پارکینگ منزل پدر «الف» بردند و «ع» نیز عازم منزل خودشان در منطقه ... شد.

این گزارش حاکی است: هنوز ساعتی از پارک پژو۲۰۶ در منزل «الف» نمی گذشت که پدر وی متوجه خودرو شد. «الف» در پاسخ به سوال و ظن پدرش گفت: خودرو مال یکی از دوستانم است، او با پدرش اختلاف دارد به همین خاطر خودرو را به پارکینگ منزل ما آورده است! اما این حرف ها پدر را قانع نکرد، دقایقی بعد «ع» در پی تماس «الف» برای بردن خودرو آمد. پدر «الف» وقتی «ع» را درباره خودروی مذکور سوال پیچ کرد، ناگهان او از منزل «الف» گریخت و همین موضوع شک پدر «الف» را بیشتر کرد، بنابراین او با مراجعه به دستگاه قضایی از «ع» شکایت کرد و ماجرای خودرو را توضیح داد.

شکایت این مرد در حالی مطرح شد که کارآگاهان پلیس آگاهی روز سه شنبه گذشته و با کشف جسد یک جوان در زیر پل مشغول تحقیق روی این پرونده جنایی بودند تا با دستورات ویژه ای که قاضی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد) صادر کرده بود، به سرنخ هایی از هویت جسد و عامل یا عاملان جنایت دست یابند.

وقتی شکایت پدر «الف» و ماجرای خودروی ۲۰۶ در پلیس آگاهی مطرح شد، کارآگاهان بلافاصله به «ع» مظنون شدند و با اطلاعاتی که پدر «الف» در اختیار پلیس گذاشت، آنان در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند. «ع» که خود را در برابر شواهد انکارناپذیر می دید در همان بازجویی های اولیه به قتل جوان پژوسوار با همدستی «الف» اعتراف کرد.

در پی اظهارات «ع» بلافاصله قاضی موحدی راد عازم پلیس آگاهی شد و دستور دستگیری «الف» را نیز صادر کرد. کارآگاهان که در کنار مقام قضایی به محل سکونت «الف» واقع در بزرگراه شهیدکلانتری رفته بودند، موفق شدند با استفاده از شگردهای پلیسی وارد آپارتمان شوند. اعضای خانواده «الف» که دیگر در جریان ماجرای قتل قرار گرفته بودند، ابتدا قصد همکاری نداشتند اما با نصایح قاضی ویژه قتل مجبور شدند «الف» را به پلیس تحویل بدهند. بدین ترتیب بود که راز یک جنایت پس از چند ساعت در مشهد فاش شد و تحقیقات در این باره ادامه یافت.

سابقه خبر

در پی چاپ خبری در روز گذشته مبنی بر این که جسد جوانی حدود ۲۲ساله زیر یک پل در اطراف روستای بازحوض مشهد کشف شده، تلاش کارآگاهان برای دستگیری عامل یا عاملان جنایت آغاز شد. کبودی زیر گردن مقتول نشان می داد که وی با جسم رشته ای سخت خفه شده است. جسد زیر تلی از شن و ماسه دفن شده و چند ساعت بیشتر از مرگ وی نمی گذشت.

تحقیقات قاضی ویژه قتل عمد که در محل کشف جسد حضور یافته بود، نشان داد جسد مقتول با خودرو به محل دفن منتقل شده است چرا که آثار لاستیک خودرو تا نزدیکی ماسه ها ادامه داشت، بنابراین کشف راز این جنایت در دستور کار پلیس قرار گرفت./خراسان

 


ویدیو مرتبط :
آزادی تکریت، جنایت هولناک داعش را فاش کرد+فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک دست نوشته راز جنایت تبریز را فاش کرد/ پسر جوان پس از قتل اعضای خانواده‌اش خودکشی کرد



یک دست نوشته راز جنایت هولناک در تبریز را فاش کرد ولی همچنان ماموران درصدد یافتن انگیزه این حادثه دلخراش هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عصر روز شنبه 9 خردادماه جنازه‌های اعضای این خانواده چهار نفری در خانه شخصی‌شان در تبریز کشف شده است.

به دنبال این اتفاق دلخراش گروه ویژه‌ای از ماموران پلیس آگاهی تشکیل شد که طی بررسی‌ها ماموران یک دست نوشته از پسر خانواده خانواده پیدا کردند که راز جنایت‌ هولناک را فاش می‌کرد.

سرهنگ صابر عباس‌زاده رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی درباره این خبر گفت: بر اساس دست نوشته‌ای که در محل حادثه کشف شده است، پسر خانواده پس از به قتل رساندن خواهر، مادر و پدرش، خود را حلق‌آویز کرده است.

بر اساس گزارش خبرنگار ما،‌هنوز انگیزه این جنایت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و ماموران پلیس درصدد کشف زوایای پنهان این پرونده هستند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران