اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ظریف و هیئت همراه وارد نیویورک شدند



ظریف,نشست مجمع عمومی سازمان ملل

ظریف و هیئت همراه وارد نیویورک شدند

وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیئتی برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل عازم آمریکا شده است، وارد نیویورک شد.

 وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیئتی برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل عازم آمریکا شده است، وارد نیویورک شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که بامداد امروز چهارشنبه در رأس هیئتی به منظور شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل راهی آمریکا شده بود، لحظاتی پیش وارد نیویورک شد.

سیدعباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی، مجید تخت‌روانچی معاون اروپا و آمریکا و امیرحسین زمانی‌نیا، ظریف را در این سفر همراهی می‌کنند.

رئیس دستگاه دیپلماسی در این سفر ضمن شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد با برخی از همتایان خود از جمله ویلیام هیگ وزیر خارجه بریتانیا دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

ظریف و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز قرار است در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با یکدیگر دیدار و به رایزنی بپردازند./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
آقای ظریف، هیئت همراه، دل قوی دارید. موفقیت شما در مذاکرات م

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ظریف وارد نیویورک شد


وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیئتی وارد نیویورک شد.

خبرگزاری تسنیم: محمدجواد وزیر امور خارجه کشورمان به‌منظور شرکت در نشست‌هاى آغازین هفتادمین مجمع عمومى سازمان ملل، دقایقى قبل وارد فرودگاه جان اف کندى نیویورک شد.

ظریف دو روز زودتر از رئیس جمهور وارد نیویورک شد تا مقدمات سفر آقاى روحانى براى شرکت در هفتادمین مجمع عمومى سازمان ملل را فراهم کند.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با تعداد قابل توجهى از همتایان خود در حاشیه این اجلاس دیدار و گفتگو خواهد کرد. سید عباس عراقچى، معاون امور حقوقى و بین الملل وزارت امور خارجه و حمید بعیدى‌نژاد، مدیرکل امور سیاسى و امنیت بین المللى وزارت امور خارجه، آقاى ظریف را در این سفر همراهى مى‌کنند.

هماهنگى در اجراى برنامه جامع اقدام مشترک و توافق هسته‌اى وین در نشست وزیران امور خارجه ایران و پنج به‌علاوه یک، دوشنبه هفته آینده، ششم مهر (28 سپتامبر) بررسى خواهد شد.

دیدار با فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیگر برنامه آقاى ظریف در نیویورک خواهد بود.

ظریف در بدو ورود با رسانه‌هاى ایرانى مستقر در سازمان ملل مصاحبه و اهداف این سفر را تشریح کرد.