اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ظریف فردا به ترکیه سفر می کند


پایگاه اینترنتی شبکه ت.ر.ت. ترکیه خبر داد محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران فردا سه شنبه به ترکیه سفر می کند.

خبرگزاری صداوسیما: در دستور کار دیدار ظریف و مولود چاووش اوغلو همتای ترکیه ای اش، سوریه و دیگر موضوعات منطقه ای قرار دارد.

دو طرف روابط اقتصادی بین ترکیه و ایران را نیز مورد بررسی قرار خواهند داد.
پیش بینی می شود که محمد جواد ظریف در چارچوب سفر به آنکارا با احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه نیز دیدار کند.


ویدیو مرتبط :
دیروز امروز فردا-دکتر ظریف-قسمت دوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح وزارت خارجه درباره سفر ظریف به ترکیه



اخبار ,اخبار سیاست خارجی ,سفر ظریف به ترکیه

 

 اخبار سیاست خارجی - وزارت خارجه: سفر ظریف به مسائل داخلی ترکیه ارتباطی ندارد

یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه ضمن رد برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای‌ تأکید کرد: سفر وزیر امور خارجه کشورمان به ترکیه بنا به دعوت رسمی همتای ترک ایشان انجام می‌شود و هیچ‌گونه ارتباطی با تحولات داخلی این کشور ندارد.

 یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه در پاسخ به تسنیم درخصوص سفر محمدجواد ظریف به ترکیه و مرتبط کردن آن با تحولات و مسائل داخلی در این کشور، ضمن رد این‌گونه گمانه‌زنی‌ها تأکید کرد: سفر ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان به ترکیه بنا به دعوت رسمی همتای ترک ایشان انجام می‌شود و هیچ‌گونه ارتباطی با تحولات داخلی این کشور ندارد.

این مقام آگاه خاطرنشان کرد: گفت‌وگو و مذاکره‌ای در ارتباط با مسائل داخلی ترکیه در دستور کار مذاکرات ظریف در خلال دیدارهایش با مقامات عالی‌رتبه ترکیه قرار ندارد.

شایان ذکر است سفر رسمی ظریف به ترکیه قرار بود پیش از این و بنا به دعوت احمد داوود اوغلو، وزیر خارجه ترکیه انجام شود که به‌دلیل وخامت حال مادر ایشان به تعویق افتاد.

محمدجواد ظریف ساعتی قبل تهران را به مقصد استانبول ترک کرد.

اخبار سیاست خارجی - تسنیم