اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ظریف راهی دمشق شد



اخبار,سفر ظریف به سوریه,دیدار ظریف با بشار اسد


اخبار سیاست خارجی - ظریف راهی دمشق شد

ظریف صبح امروز از اردن راهی سوریه شد.

به گزارش مهر، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دومین دور سفرهای منطقه ای اردن را به مقصد دمشق ترک کرد.

بنا بر این گزارش ظریف تاکنون به کشورهای لبنان، عراق و اردن سفر و با مقامات رسمی این کشورها پیرامون جلوگیری از خشونت گرایی و تروریسم در منطقه و همچنین بحران سوریه رایزنی و گفتگو کرده است.

وزیر امور خارجه امان را به مقصد دمشق ترک کرد. 

اخبار سیاست خارجی  - مهر

 


ویدیو مرتبط :
دکتر ظریف: راهی به جلو وجود دارد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ظریف از بیروت راهی دمشق شد


وزیر خارجه ایران که در دور دوم سفرهای منطقه‌ای خود به بیروت سفر کرده بود، دقایقی قبل لبنان را به مقصد سوریه ترک کرد تا با مقامات سوری دیدار و گفت‌وگو کند.

خبرگزاری فارس: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در چارچوب سفرهایش به منطقه پس از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و در دومین دور سفرش ضمن حضور در بیروت با برخی مقامات لبنانی دیدار و گفت‌وگو کرد و دقایقی قبل به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات سوریه بیروت را به مقصد دمشق ترک کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در مدت حضورش در دمشق با بشار اسد رئیس جمهور و ولید المعلم وزیر خارجه دیدار و گفت‌وگو کند.

ظریف در لبنان با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله، تمام سلام نخست وزیر، نبیه بری رئیس مجلس، جبران باسیل وزیر خارجه، سمیر مقبل وزیر دفاع و همچنین برخی رهبران گروه‌های مقاومت فلسطینی و لبنانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران پس از توافق وین به چند کشور دیگر منطقه از جمله کویت، قطر و عراق سفر کرده بود و قرار است پس از دمشق به اسلام‌آباد و دهلی‌نو نیز سفر کند.

پیش از این گفته شده بود که قرار است ظریف دوشنبه شب به ترکیه برود و با مقامات این کشور دیدار و گفت‌وگو کند که این سفر به تعویق افتاد و یک مقام مسئول در وزارت خارجه با تأیید تعویق سفر وزیر خارجه ایران به ترکیه گفت: این سفر در دستور کار است و به دلیل عدم انطباق برنامه‌ها در این محدوده زمانی، در اولین زمانبندی بعدی انجام خواهد شد.