اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ظریف دعوت تیم ملی والیبال را رد کرد


لیبرو سابق تیم ملی والیبال ایران گفت که همچنان از شرایط حضور در اردوی تیم ملی برخوردار نیست.

خبرگزاری تسنیم: لیبرو سابق تیم ملی والیبال ایران گفت که همچنان از شرایط حضور در اردوی تیم ملی برخوردار نیست.

فرهاد ظریف بعد از حضور ایران در مسابقات جام بزرگ قهرمانان از بازی در تیم ملی والیبال انصراف داد. او در آن زمان دلایل شخصی و حضور بیشتر در کنار خانواده را عامل اصلی این تصمیم خود عنوان کرد. اما بازی‌های خوب او همچنان در لیگ و برای تیم کاله ادامه داشت. او با کاله برای سومین بار متوالی به فینال رسید ولی قهرمانی از آن  متین ورامین شد. با وجود خداحافظی ظریف از تیم ملی اما نام او همچنان در بین دعوت شدگان به اردوی تیم ملی والیبال دیده می‌شود.

ظریف در مورد دعوت شدنش به اردوی تیم ملی والیبال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: من از تیم ملی خداحافظی کرده‌ام ولی دعوت شدنم به اردوی جدید،‌ لطف و احترامی است که فدراسیون در حق من قائل شده است. روز گذشته با آقایان داورزنی و خوش‌خبر هم صحبت کردم که هر دو گفتند، دعوت از بهترین‌های لیگ وظیفه آنها بوده است. با این حال من اصلا شرایطم برای کمک به تیم ملی ایران مهیا نیست و نمی توانم در اردوها شرکت کنم.  

اولین اردوی تیم ملی والیبال بعد از رفتن ولاسکو و پایان لیگ برتر از دهم فروردین با دعوت از 40 بازیکن در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود.


ویدیو مرتبط :
‫گفتگو با پیمان اکبری درباره دعوت شدگان به تیم ملی والیبال‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکرار یک اتفاق در والیبال ایران/ فرهاد ظریف مثل نادی از تیم ملی حذف می شود؟



اخبار,اخبار ورزشی ,  فرهاد ظریف

فرهاد ظریف با نظر اسلوبودان کواچ از تیم ملی والیبال کنار مانده است.

 فرهاد ظریف بازیکن تیم ملی والیبال پس از برگزاری چهارمین مسابقه ایران در لیگ جهانی والیبال 2015، به جای اینکه همراه با سایر ملی پوشان به روسیه برود، به ایران برگشت.

 

کواچ سرمربی تیم ملی به او اجازه نداد در کنار تیم ملی بماند و مرندی را جایگزینش کرد.


مصدومیت مچ دست ظریف، دلیل دور ماندن او از تیم ملی اعلام شده اما ظریف هم گفته که با تیم ب ایران تمرین می کند. با این حساب تیم ملی بدون ظریف وضعیت خوبی دارد و به نظر نمی رسد که کواچ قصد داشته باشد ظریف را به جمع شاگردان خود اضافه کند.

 

البته سرپرست تیم ملی اعلام کرده که هر زمانی کواچ به ظریف نیاز داشته باشد او را به اردو دعوت خواهد کرد، اما به نظر می رسد سرنوشت علیرضا نادی در انتظار فرهاد ظریف است.


نادی هم زمانی یکی از ستاره های تیم ملی والیبال ایران بود که با آمدن ولاسکو، او کم کم جایگاه خود را در تیم ملی از دست داد و ولاسکو با جوانگرایی هایی که انجام داد، نادی را کنار گذاشت. ابتدا تصور می شد تیم ملی بدون نادی که آن روزها ستاره ایران بود، به مشکل می خورد اما این اتفاق نیفتاد و تیم ملی پیشرفت چشمگیری هم داشت. حالا و پس از گذشت چند سال از آن روزها، علیرضا نادی دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شده و حتی نام او در لیست 25 نفره ایران برای لیگ جهانی دیده می شود.


اما نکته جالب اینجاست که نادی توسط یک مربی دیگر به تیم ملی دعوت شده و ولاسکو که او را کنار گذاشته بود، حاضر نشد این بازیکن را به تیم ملی برگرداند. حالا هم ممکن است ظریف مجبور شود چند سال بیرون از تیم ملی بماند تا شاید سرمربی بعدی تیم ملی او را به اردوی تیم دعوت کند؛ البته اگر تا آن زمان ظریف از والیبال خداحافظی نکرده باشد. با کنار گذاشته شدن ظریف،آخرین بازیکن از نسل قدیمی بازیکنان هم کنار گذاشته شد تا میانگین سنی تیم ملی هم کاهش پیدا کند.


آرمین تشکری هم دیگر بازیکنی بود که تقریبا همزمان با فرهاد ظریف از تیم ملی کنار گذاشته شد. کواچ او را به تیم ب فرستاد و به جای او از تیم ب، بازیکن به تیم الف آورد. تشکری اما تحمل این اتفاق را نداشت و به بهانه مشکلات خانوادگی، از حضور در اردو انصراف داد. اتفاقا کواچ هم متوجه شد که او فقط بهانه آورده و در یکی از مصاحبه هایش گفت: «من نمی دانم چرا در ایران بازیکنان تحمل ندارند به تیم ب بروند و به جای اینکه تلاش خود را بیشتر کنند، بهانه مشکلات خانوادگی را می آورند.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین