اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ظریف داشتن کانال در تلگرام را تکذیب کرد


وزیر خارجه ایران مدیریت کانالی در تلگرام به نام خود را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا:  وزیر خارجه ایران مدیریت کانالی در تلگرام به نام خود را تکذیب کرد.

دکتر محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا کانالی در تلگرام به نام "Javad Zarif" که اخبار منتسب به شما را منتشر می‌کند توسط شما ایجاد شده با تکذیب این مطلب تاکید کرد که "من صرفا در فضای مجازی صفحه توییتر و فیس‌بوک دارم و سایر موارد رابه شدت تکذیب می‌کنم."

کانالی در تلگرام به نام javadzarif و با آدرس https://telegram.me/javadzarif ایجاد شده که تا کنون بیش از 3400 عضو دارد اما ظریف هرگونه ارتباط با این صفحه را رد کرده است.

پیش از این کانال‌ها و صفحات حامیان ظریف در تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی شده بود.


ویدیو مرتبط :
تکذیب خانواده های شهدای هسته ای در مورد ادعای ظریف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبریک ریاست جمهوری ایران به مناسبت آغاز سال نو عبری/ظریف: ایران هرگز هولوکاست را تکذیب نکرد،مردی که این کارو کرد...



آغاز سال نو عبری

تبریک ریاست جمهوری ایران به مناسبت آغاز سال نو عبری

روابط عمومی ریاست جمهوری اسلامی ایران آغاز سال نو کلیمیان (عبری) را به "هموطنان عزیز" کلیمی (یهودی) تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری روز نو، روابط عمومی ریاست جمهوری آغاز سال نو کلیمیان (روش هشانا) را به هموطنان عزیز کلیمی و پیروان واقعی حضرت موسی (ع) تبریک گفت.

" روش هشانا " به معنی نخستین روز سال نو عبری است. هم اکنون یهودیان سراسر جهان ورود به سال ۵۷۷۴ عبری را جشن می گیرند. روزهای 4 و 5 سپتامبر امسال(چهارشنبه و پنجشنبه)، نخست روزهای سال نو عبری هستند.

هم اکنون در ایران 10 هزار یهودی ایرانی زندگی می کنند. این جمعیت، بزرگترین اقلیت یهودیان در منطقه خاورمیانه به شمار می روند. آغاز سال نو عبری در میان جامعه های یهودی در سراسر جهان گرامی داشته می شود.

 

تبریک توییتری جواد ظریف به مناسبت آغاز سال نو کلیمیان

جواد ظریف ،وزیر امور خارجه در توییتر خود آغاز سال نو کلیمیان را تبریک گفت.

به گزارش روز نو، ظریف در توییترش نوشته است:ایران هرگز هولوکاست را تکذیب نکرد. مردی که این کارو کرد رفته است. سال نو کلیمیان مبارک

سایت روز نو