اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ظریف به دیدن اردوغان می‌رود


وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، فردا (شنبه) عازم استانبول خواهد شد. خبرآنلاین: وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، فردا (شنبه) عازم استانبول خواهد شد.

وزارت خارجه ترکیه می‌گوید ظریف در استانبول با رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور؛ احمد داوداوغلو، نخست‌وزیر؛ و مولود چاوش‌اوغلو، وزیر خارجه؛ دیدار خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه اعلام شده است که ظریف و مقامات ترکیه درباره روابط دو جانبه و همچنین تحولات جاری منطقه‌ای و بین‌المللی به گفتگو خواهند نشست.


ویدیو مرتبط :
وقتی اردوغان از کوره در می‌رود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ظریف به مراسم تحلیف اردوغان می رود


رسانه های ترکیه صبح امروز از سفر وزیر امور خارجه ایران به آنکارا برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری "رجب طیب اردوغان" خبر دادند.

خبرگزاری مهر: رسانه های ترکیه صبح امروز از سفر وزیر امور خارجه ایران به آنکارا برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری "رجب طیب اردوغان" خبر دادند.

آناتولی نوشت: در تاریخ 28 آگوست مراسم تحلیف ریاست جمهوری ترکیه انجام می شود و قرار است از ایران نیز "محمد جواد ظریف" در این مراسم شرکت کند.

بر اساس اخبار اعلام شده ترکیه از رهبران آمریکا و آلمان نیز دعوت کرده تا در این مراسم شرکت کنند.

وزیر امور خارجه ایران در هفته های آینده ساعات پرکاری را خواهد داشت به طوریکه بعد از اعلام برنامه سفر وی به اروپا، رسانه های روسی نیز به نقل از "مهدی سنایی" سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو، اعلام کردند که محمد جواد ظریف روز جمعه به روسیه سفر می کند.

در همین رابطه سنایی در صفحه خود در فیسبوک نوشت: جمعه آینده هفتم شهریور ماه دکتر محمد جواد ظریف به مسکو می آید.در این سفر وی با "سرگئی لاوروف" وزیر خارجه روسیه، و برخی مقامات دیگر این کشور ملاقات و موضوعات مختلفی در روابط دوجانبه،منطقه ای و بین المللی را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.