اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ظریف به جلسه غیر علنی مجلس می رود


وزیر امور خارجه با بیان اینکه سوال درباره مسایل کشور حق نمایندگان مردم است، گفت: در خصوص مذاکرات هسته ای به اعضای کمیسیون امنیت ملی توضیحاتی ارایه دادم و توضیحات کامل درباره مذاکرات لوزان را در جلسه غیر علنی سه شنبه هفته جاری مطرح خواهم کرد.

ایرنا: محمد جواد ظریف بعد از حضور در نشست عصر امروز -یکشنبه- کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره موضوعات مطرح شده در جلسه گفت: نشست امروز با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، جلسه خوبی بود، من سوالات نمایندگان مجلس را شنیدم و بدیهی است که نمایندگان حق دارند در جریان مسایل مهم کشور قرار بگیرند.

وزیر امور خارجه ادامه داد: این حق نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که نظرات خود را مطرح کنند و از این که سوالات آنها را در نشست امروز کمیسیون شنیدم خوشحال شدم.

ظریف گفت: در جلسه غیرعلنی (سه شنبه 18 فروردین ماه) حضور خواهم یافت و تلاش می کنم پاسخ نمایندگان مجلس را درباره مذاکرات هسته ای بدهم.

وی افزود: به دلیل اینکه من باید امروز در جلسه هیات دولت نیز شرکت کنم نتوانستم توضیحات بیشتری به نمایندگان مجلس ارایه کنم.

ظریف در پاسخ به این سوال که آیا برخوردهای جدی از سوی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با شما شد؟ گفت: برخوردها جدی بود چون موضوع بسیار جدی است.


ویدیو مرتبط :
حاشیه های حضور ظریف در جلسه غیر علنی مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ظریف در جلسه علنی فردای مجلس از مذاکرات ژنو گزارش می‌دهد



اخبار , اخبار سیاسی , مذاکرات ایران و 1+5

ظریف در جلسه علنی فردای مجلس از مذاکرات ژنو گزارش می‌دهد

عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: وزیر امور خارجه در جلسه علنی فردای مجلس حضور می یابد و از مذاکرات ایران و 1+5 گزارش می‌دهد.

ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز و عضو هیئت رئیسه مجلس شوای اسلامی  اظهار داشت: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه علنی فردای مجلس حاضر می‌شود.

وی افزود: قرار است وزیر خارجه در جلسه علنی فردای مجلس گزارشی از مذاکرات اخیر ایران با 1+5 در ژنو و همچنین توافق‌نامه ارائه دهد.

اخبار سیاسی - فارس