اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ظریف: باید جلوی دروغهای حقوق بشری را بگیریم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,ظریف


 اخبار سیاست خارجی - ظریف: باید جلوی دروغهای حقوق بشری را بگیریم

وزیر امور خارجه بر لزوم پاسخگویی به دروغ پردازی های غرب علیه ایران در عرصه بین الملل درباره موضوع حقوق بشر تاکید کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر محمد جواد ظریف در حاشیه جلسه کمیته هماهنگی ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: موضوع حقوق بشر از مباحث بسیار مهمی است که ایران در این زمینه دارای دیدگاه و حرف های جدید در صحنه بین الملل است.

وی تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در آستانه انتخابات اخیر از حق الناس نام بردند و مفهوم جدی جدیدی به مفاهیم بین المللی حقوق بشر افزوده شد، ضروری است با هماهنگی جدی در صحنه داخلی ، در عرصه بین المللی حضور فعال داشته باشیم.

ظریف گفت: مجموعه نظام و قوه قضائیه با ایجاد ستاد حقوق بشر ، زمینه ساختاری برای شکل گیری جدی چنین کاری فراهم کرده اند و بنده در این جلسه شرکت کردم تا اقدامات وزارت امورخارجه به عنوان بخشی از این ستاد را در زمینه حقوق بشر مرور کنیم.

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درباره اقدامات این دستگاه برای مقابله بااتهامات حقوق بشری غرب علیه کشورمان گفت: ایران به عنوان نظامی که بر مبنای تعالیم اسلامی، هم پیگیری حقوق شهروندان خود و هم پیگیری حقوق بشر به عنوان موضوع جدی بین المللی را در دستور کار داشته و دارد، حرف برای گفتن دارد و باید در عرصه بین المللی در این زمینه حضور فعال داشته باشد.

وی تاکید کرد: باید هم جلوی بهانه ها را گرفت و هم به دروغ پردازی ها علیه جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین الملل پاسخ داد.
  اخبار سیاست خارجی -  واحد مرکزی خبر


ویدیو مرتبط :
حقوق بشری یا حقوق حیوانی:استاد رحیم پورازغدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چه کار کنیم تا بیشتر حقوق بگیریم



درخواست افزایش حقوق ,مستحق افزایش حقوق

 

اگر فكر می‌كنید وقتش شده است كه افزایش حقوق داشته باشید این راهنما را بخوانید

كی گفته «پول علف خرس نیست!» این روزها با این هزینه‌های سرسام‌آور ارزش پولی كه درمی‌آورید گاهی از علف خرس هم كمتر است. تا چشم بر هم می‌زنید همه حقوق‌تان تمام شده و كلی باید دو دو تا چهار تا كنید تا سر و ته دخل و خرج‌تان جفت و جور شود. احتمالا اولین راه‌حلی كه می‌شود به آن فكر كرد افزایش حقوق است. باید راه‌حلی پیدا كنید كه رئیس‌تان با افزایش حقوق شما موافقت كند. اگر دنبال راه‌حلی هستید این راهنما را از دست ندهید.

 

1. موفقیت، شانس‌تان را بیشتر می‌کند

درخواست افزایش حقوق را بعد از به‌دست آوردن یک موفقیت خوب در سر کار مطرح کنید. لازم نیست مغرور و از خودراضی باشید اما این یک روش امتحان شده است که درخواست افزایش حقوق بعد از اینکه شما کاری استثنایی در سر کار انجام داده‌اید مورد قبول قرار می‌گیرد. با رئیس‌تان رودربایستی نداشته باشید. به او بگویید که موفقیت شما تنها آغاز فرصت‌های زیادی است که شما می‌توانید برای شرکت ایجاد کنید.

 

2. استعدادتان را نشان دهید

اگر فکر می‌کنید که مستحق افزایش حقوق هستید باید این را ثابت کنید. لازم نیست از خودتان تعریف کنید. تنها نشان دهید که سرمایه ارزشمندی برای شرکت هستید و همیشه و به ویژه وقتی کس دیگری نیست شما برای انجام کارها حاضر هستید.

 

3. صریح باشید

دنبال دوز و کلک با رئیس‌تان نباشید. دقیقا به رئیس‌تان بگویید چه می‌خواهید و چرا چنین چیزی را در چنین زمانی می‌خواهید. صداقت بهترین سیاست است و باعث می‌شود شخصیت‌تان را هم دوست‌داشتنی‌ترکند.

 

4. در باره وضعیت مالی محل کارتان تحقیق کنید

اگر بدانید که سیاست‌های شرکت برای افزایش حقوق چیست و در چه زمان‌هایی می‌توانید انتظار افزایش حقوق را داشته باشید، آن وقت می‌توانید بهتر نزد رئیس‌تان برای افزایش حقوق استدلال کنید. وقتی با اطلاع باشید و بدانید چه می‌گویید احتمال دست خالی برگشتن کمتر خواهد بود.

 

5. برای شنیدن «نه» خود را حاضر کنید

اگر همه کارهایی که لازم بود را انجام دادید و بازهم نه شنیدید آن وقت دیگر کار از دست شما بیرون بوده است. با این حال، به جای اینکه ناامیدانه برگردید، از رئیس‌تان بپرسید که آیا به جای افزایش حقوق می‌تواند چیز دیگری مثلا تعطیلات اضافه یا اضافه کار یا مزایا به شما بدهد اما حواستان باشد زیاد از حد حریص جلوه نکنید. سعی کنید همواره لبخند بر چهره‌تان باشد حتی اگر اتفاق‌هایی افتاد که شما دوست نداشتید.

منبع:مجله ایده آل