اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ظریف امروز با مترو سر کار رفت


محمدجواد ظریف در روز هوای پاک برای رفتن به محل کار خود از مترو استفاده کرد.

خبرگزاری ایسنا: محمدجواد ظریف در روز هوای پاک برای رفتن به محل کار خود از مترو استفاده کرد.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز (دوشنبه) با استفاده از مترو به محل کار خود در وزارت خارجه در خیابان سیاسی رفت.

تعدادی از خبرنگاران ظریف را در این مسیر همراهی کردند.

رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را در حمله اخیر به بلندی‌های جولان محکوم کرد.

خبرنگار ما از ظریف پرسید: اگر به جای خانم ابتکار بودید، برای هوای پاک چه می‌کردید؟ وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ گفت: من در کاری که بلد نیستم، وارد نمی‌شوم. من همین یک کار (دیپلماسی) را بلدم.

وی همچنین گفت که طی روزهای آتی با سفر به سوئیس در اجلاس داووس شرکت خواهد کرد. وزیر امور خارجه کشورمان از احتمال دیدار کوتاهش با جان کری در حاشیه این اجلاس خبر داد.

وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مذاکرات هسته‌ای نیز اعلام کرد، دور بعدی مذاکرات در اوایل ماه فوریه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ برگزاری می‌شود و من هم در این کنفرانس شرکت می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
رئیس جمهور با مترو سر کار رفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیران مترو باید با مترو سر کار بروند


به مقام‌های ارشد متروی مسکو گفته شده که باید از سیستم قطار شهری برای رفتن به سر کار استفاده کنند.

فرارو: به مقام‌های ارشد متروی مسکو گفته شده که باید از سیستم قطار شهری برای رفتن به سر کار استفاده کنند.

 بی بی سی نوشت؛ خبرگزاری دولتی تاس می‌گوید دمیتری پگوف، رئیس متروی شهر مسکو، به معاونان خود و روسای بخش‌ها دستور داده که "مانند مسافران عادی" باید برای رفتن به سر کار از مترو استفاده کنند.

پگوف می‌گوید " هر کس باید شخصاً ببیند و درک کند که در بخشی که ریاست آن را به عهده دارد چه اتفاقی می‌افتد، کار چگونه انجام شده است و چه چیزی باید بهبود یابد یا تغییر کند."

او به خبرگزاری تاس گفت "من با مترو سر کار می‌روم، هر روز به ایستگاه مترو می‌روم و حدود ۳۵ دقیقه در راه هستم و باید خط هم عوض کنم."

یکی از امتیازات شغلی پگوف این است که او می‌تواند با راننده شخصی به سر کار برود، اما او می‌گوید ترجیح می‌دهد که با توده‌ مردم در واگن‌های مسافربری باشد.

واکنش‌های گوناگونی نسبت به این تصمیم‌گیری در توییتر دیده می‌شود.

یک کاربر نوشته "همه چیز در روسیه بد نیست".

اما فرد دیگری اشاره‌ای کنایه‌آمیز به امکانات ضعیف مترو در ساعات شلوغی رفت وآمد دارد.

آندره‌ بوگومولف می‌گوید "بهتر بود اگر آنها پشت لباس‌شان بنویسند که مدیر هستند. آن وقت ما می‌توانیم مراتب حق‌شناسی خود را همان جا در ساعات شلوغی رفت‌وآمد به آنها نشان بدهیم."

متروی مسکو با ۱۹۵ ایستگاه و ارائه‌ خدمات به بیش از نه میلیون مسافر در روزهای کاری هفته، یکی از شلوغ‌ترین متروهای جهان است.

بر اساس گزارش بخش روابط عمومی این مترو، یکی از بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که ۵۵ درصد مسافران از خدمات آنها رضایت دارند.