اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ظرفیت گروه های تلگرام افزایش می یابد


کاربران با به روز رسانی اپلیکیشن پیام رسان تلگرام می توانند گروه های خود را از ۲۰۰ نفر به ۱۰۰۰ نفر ارتقاء دهند.

خبرگزاری مهر: کاربران با به روز رسانی اپلیکیشن پیام رسان تلگرام می توانند گروه های خود را از ۲۰۰ نفر به ۱۰۰۰ نفر ارتقاء دهند.

کاربران اپلیکیشن پیام رسان تلگرام با به روز رسانی جدید این برنامه می توانند ظرفیت گروه های خود را از ۲۰۰ نفر به گروه های supergroups ارتقاء داده و تا ۱۰۰۰ نفر را نیز در گروه عضو کنند. این به روز رسانی از تاریخ ۱۵.۱۱.۲۲در وب سایت تلگرام منتشر شده است.

در ماه های اخیر، اپلیکیشن پیام رسان تلگرام در حالی تبدیل به یکی از اپلیکیشن های جذاب و پر مخاطب شده که هر روز نه تنها به تعداد کاربرانی که این اپلیکیشن را نصب می کنند افزوده می شود بلکه استفاده از این اپلیکیشن تا انجام ماموریت های تروریستی نیز پیش رفته است.

ظرفیت گروه های تلگرام افزایش می یابد

در روزهای گذشته نیز خبری درباره استفاده گروه تروریستی داعش از اپلیکیشن پیام رسان تلگرام توجهات بسیاری را به خود جلب کرده بود. اعضای داعش از تلگرام و سایر سرویس های پیام رسان رمزگذاری شده برای ارتباط با یکدیگر استفاده می کردند، این خبر در حالی منتشر شده بود که پیام آن نیز در توئیتر تلگرام تایید شد.

گروه موسوم به داعش در سال های اخیر در توئیتر فعال بوده اما این گروه تبلیغات تروریستی خود را از شبکه اجتماعی توئیتر به اپلیکیشن پیام رسان تلگرام منتقل کرده بود. زیرا کانال های تلگرام به کاربرانش اجازه می دهد تا پیام هایشان را به تعداد نامحدودی از مخاطبان منتقل کنند.

تلگرام در تاریخ ۲۷ آبان ماه برابر با ۱۸ نوامبر پستی را در توئیتر خود با این مضمون منتشر کرد:« طی روزهای اخیر ۷۸ کانال مربوط به داعش به ۱۲ زبان مسدود شدند. تلگرام در ادامه آورده بود : « متاسفانه کانال های تلگرام به عنوان ابزاری برای تبادل اطلاعات و اهداف تروریستی اعضای داعش مورد استفاده قرار گرفته بودند که بر اساس گزارش های کاربران، تعدادی از این کانال ها شناسایی و مسدود شدند.»


ویدیو مرتبط :
ظرفیت در حال افزایش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش ظرفیت پذیرش در آزمون فراگیر



 

 

آزمون فراگیر

 

 

 

ظرفیت پذیرش در آزمون دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1389 افزایش یافت و اسامی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت اعلام شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، سازمان سنجش اعلام کرد: با توجه به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد سال1389 ، در این مقطع اسامی تعداد دیگری از داوطلبان به عنوان پذیرفته شده نهایی مرحله تکمیل ظرفیت در سایت سازمان سنجش به نشانی http://www.sanjesh.orj اعلام شده است.

داوطلبانی که اسامی آنان در این مرحله به عنوان پذیرفته شده اعلام شده است ضرورت دارد به منظور ثبت نام اولیه از 30-8-89 تا 3-9-89 به مراکز محل قبولی این دانشگاه مراجعه کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلا در این آزمون پذیرفته شده بودند و در این مرحله اولویت قبولی آنها تغییر یافته، در صورت علاقه مندی به تحصیل از نیمسال دوم امسال امکان جابجایی آنها از طریق دانشگاه پیام نور فراهم خواهد شد.

زمان شروع به تحصیل برای همه قبولان این مرحله از نیمسال دوم سال تحصیلی 90-89 خواهد بود.

همه این افراد لازم است 18000 ریال به حساب جاری 748 بنام خزانه داری کل نزد بانک مرکزی (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ) واریز کرده و اصل فیش را به هنگام ثبت نام به مراکز قبولی ارائه کنند.

تذکر مهم : پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور مرکز تهران جهت اطلاع از نحوه ثبت نام به نشانی : http//tpnu.av.ir مراجعه کنند..../تحلیل:عصرایران