اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ظاهر جدید پلی استور گوگل +عکس


یکی از مهندسان نرم‌افزار گوگل، تصاویری از طراحی جدید پلی استور گوگل در صفحه‌ی رسمی‌اش در گوگل پلاس منتشر کرد.

مجله دیجی کالا: یکی از مهندسان نرم‌افزار گوگل تصاویری منتشر کرده که نشان می‌دهد پلی استور گوگل به زودی شکل و شمایل جدیدی خواهد گرفت. «کریل گروچنیکوف»، مهندسی که این تصاویر را در حساب گوگل پلاس خود پست کرده، شش سال است که روی این پلت‌فرم کار می‌کند و حالا به تیم دیگری در شرکت منتقل می‌شود. در این تصاویر، طراحی پلی استور دستخوش تغییر زیادی نشده، اما مطمئنا ظاهر آن نونوار و انیمیشن‌هایش جذاب‌تر شده است.

اولین نگاه به ظاهر جدید پلی استور گوگل

به نظر می‌رسد پلی استور به دو بخش اصلی «برنامه و بازی» و «سرگرمی» تقسیم خواهد شد. با این حساب، این دو دسته‌ی مهم جایگزین شش دسته‌ی فعلی پلی استور مثل برنامه، بازی، فیلم و تلویزیون، موسیقی، کتاب و اخبار خواهند شد. ظاهرا این نسخه‌ی جدید زبان‌هایی را هم که از راست به چپ خوانده می‌شوند، پشتیبانی می‌کند، زیرا گروچنیکوف تصاویری از پلی استور را به زبان عبری منتشر کرد.

اولین نگاه به ظاهر جدید پلی استور گوگل

هنوز مشخص نیست که کاربران اندروید کی می‌توانند از طراحی جدید بهره ببرند، اما احتمالا نیازی نیست زیاد صبر کنند، زیرا گروچنیکوف در پستش از هشتگ soon# به معنی به زودی استفاده کرده بود. البته او از هشتگ uhhnggngyeh# هم استفاده کرد که معلوم نیست دقیقا منظورش چه بوده است. در ادامه می‌توانید تصاویر را ببینید. اولین تصویر، تکامل پلی استور را  (که قبلا اندروید مارکت بود) در طول سال‌‌ها نشان می‌دهد.

اولین نگاه به ظاهر جدید پلی استور گوگل

اولین نگاه به ظاهر جدید پلی استور گوگل


ویدیو مرتبط :
آموزش دانلود سورس برنامه ها از استور گوگل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف یک جانور دریایی غول پیکر با گوگل ارث + عکس



 

 

کشف یک جانور دریایی غول پیکر با گوگل ارث

 

وبگرد 36 ساله انگلیسی این موجود دریایی را در زمانی که بی هدف تصاویر ماهواره ای این منطقه بندری را بر روی گوگل ارث می دید پیدا کرد.

 

 

یک جوان انگلیسی با استفاده از تصاویر ماهواره ای "گوگل ارث" موفق شد در آبهای ساحلی لیورپول یک حیوان دریایی بسیار عجیب را پیدا کند.

 

به گزارش مهر، این جوان انگلیسی در تصویر ماهواره ای که توسط "گوگل ارث" از منطقه بندری به نام بارانداز "آلبرت" در لیورپول گرفته شده بود یک حیوان عظیم الجثه دریایی را کشف کرد که بزرگتر از چندین قایق است و در زیر آبهای یخ زده شنا می کند.

 

"سایمون هوبان" یک وبگرد 36 ساله انگلیسی این موجود دریایی را در زمانی که بی هدف تصاویر ماهواره ای این منطقه بندری را بر روی گوگل ارث می دید پیدا کرد.

 

براساس گزارش میرور، "تام کورنول" زیست شناس دریایی گفت که این جانور غول پیکر می تواند یک کوسه ماهی نوع "آسودگر" عظیم باشد که می تواند تا 35 فوت (10 متر و 66 سانتیمتر) نیز رشد کند.

 

این زیست شناس دریایی توضیح داد: "شاید این جانور دریایی یک کوسه پیر باشد که به دنبال جایی برای مردن می گشته است."/عصرایران