اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طوفان پرواز تهران - زاهدان را به کرمان برد


وزش باد شدید در منطقه فرودگاهی زاهدان شامگاه یکشنبه مانع از فرود پرواز تهران شد و به ناچار این پرواز در فرودگاه کرمان بر زمین نشست.

خبرگزاری مهر: وزش باد شدید در منطقه فرودگاهی زاهدان شامگاه یکشنبه مانع از فرود پرواز تهران شد و به ناچار این پرواز در فرودگاه کرمان بر زمین نشست.

پرواز تهران-زاهدان به شماره ۱۰۷۰ متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان که مقرر بود ساعت ۲۰.۴۵ دقیقه شامگاه یکشنبه در فرودگاه بین المللی زاهدان بر زمین بنشیند به دلیل وزش باد شدید از فرود در باند فرودگاه بین المللی زاهدان منصرف شد و به سمت فرودگاه کرمان تغییر مسیر داد.

سخنگو و مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی زاهدان با تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: پرواز تهران -زاهدان به دلیل وزش باد شدید شب گذشته در فاصله یک مایلی باند  فرودگاه زاهدان از فرود انصراف داد و مقارن ساعت ۲۰.۴۵ دقیقه به فرودگاه کرمان اعزام شد.

حمید رضا پارسا بیان داشت: این پرواز با تعداد ۱۰۰ مسافر مجبور به فرود در فرودگاه کرمان شد و با وجود اینکه تا ساعت ۱۲ شب با امید به مساعد شدن هوا و بازگشت به زاهدان در  فرودگاه کرمان توقف داشت اما موفق به پرواز نشد و به تهران بازگشت.

افزون بر آن، پرواز تهران-زاهدان متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان که قرار بود ساعت ۱۰.۳۰ شامگاه یکشنبه فرودگاه زاهدان را به همراه ۱۰۰ مسافر دیگر به مقصد تهران ترک کند موجب سرگردانی مسافران در فرودگاه زاهدان شد و این پرواز ساعت ۱۲ شب گذشته لغو شد.


ویدیو مرتبط :
پرواز مشهد زاهدان - مهارت خلبان پرواز مشهد - زاهدان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرود اضطراری پرواز بانکوک - تهران در کرمان



اخبار حوادث - فرود اضطراری پرواز بانکوک - تهران در کرمان

مدیرکل اداره فرودگاههای کرمان گفت: پرواز بانکوک - تهران بامداد امروز در فرودگاه کرمان فرود اضطراری انجام داد.

ˈمحمد نخعیˈ روز یکشنبه  افزود: بیماری یک نوجوان مسافر باعث شد تا خلبان هواپیمای مسیر بانکوک - تهران مجبور به فرود اضطراری شود.
 
وی بیان کرد: ساعت یک و هفت دقیقه بامداد یکشنبه خلبان پرواز شماره 050 شرکت هواپیمایی ماهان از نوع ایرباس 310 به علت وضعیت حاد یکی از مسافران، درخواست فرود اضطراری در فرودگاه کرمان را به برج مراقبت اعلام کرد.
 
او ادامه داد: پس از هماهنگی به عمل آمده هواپیما فرود اضطراری انجام داد و نوجوان 22 ساله برای مداوا به بیمارستان افضلی پور کرمان منتقل شد.
 
مدیرکل اداره فرودگاههای کرمان گفت: این هواپیما که از مبدا بانکوک به مقصد تهران در حرکت بود ساعت دو و 36 دقیقه باند فرودگاه کرمان را به سوی فرودگاه امام خمینی(ره) ترک کرد.
 
وی افزود: این پرواز شرکت هواپیمایی ماهان با 158 مسافر به سلامت در فرودگاه امام (ره) تهران به زمین نشست.
 
نخعی گفت: بر اساس پیگیریهای انجام شده حال جوان بیمار بستری شده در کرمان نیز رضایتبخش است.

اخبار حوادث - ایرنا