اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طوفانی که ترانه این دختر جوان در اینترنت به پا کرد +عکس



طوفانی که ترانه این دختر جوان در اینترنت به پا کرد +عکس

به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: "مکی کلارکسون" آهنگی اجرا کرده است که مربوط به بچه های سرطانی است و در آن  مادر و پدر و پرستاران و پزشکان یک بخش مربوط به کودکان سرطانی در بیمارستانی در امریکا در این ویدئو کلیپ به رقص و پایکوبی پرداخته اند. او در این ترانه پیامی به بچه های بیمار و بستری در بیمارستان میدهد که شگفت آور است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بچه هایی که در این ویدئو کلیپ شرکت کرده اند بیمارانی هستند که به کودکان هم درد خود پیام " استقامت"، "مبارزه" و " امید "میدهند. این ویدئو کلیپ تصویری هنرمندانه با کمک بیماران سرطانی ارائه میدهد.

این برنامه طرحی از یک بمار 22 ساله است که سرطان خون رنج میبرد.طی دو روز این ویدئو کلیپ بیش از 900 هزار بیننده داشته است./پرداد


ویدیو مرتبط :
✿ کلیپ خنده دار کله پا شدن دختر جوان ✿

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار عکس‌های خصوصی دختر جوان در اینترنت



انتشار عکس‌های خصوصی دختر جوان در اینترنت

رییس پلیس فتای آذربایجان‌غربی از دستگیری فردی که اقدام به تهدید و انتشار عکس‌های شخصی خانم جوانی در اینترنت کرده بود، خبرداد.

حوادث - به گزارش ایسنا ، سرهنگ کوره‌بلاغی در این باره گفت: پیرو شکایت خانمی مبنی بر هتک حرمت اینترنتی، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.

رییس پلیس فتای استان آذربایجان‌غربی افزود: شاکیه در اظهاراتش بیان کرد که حدود چند ماه گذشته در اینترنت با فردی آشنا شده و از روی اعتماد، تعدادی از عکس هایش را برای او ارسال کرده اما پس از مدتی او را تهدید و در نهایت اقدام به انتشار تصاویر در اینترنت کرد که این کار منجر به آبروریزی وی و خانواده‌اش شد.

کوره‌بلاغی ادامه‌داد: کارشناسان پلیس با تجمیع اطلاعات، تحقیقات خود را ادامه داده و کلیه ارتباطات اینترنتی شاکیه مورد بررسی قرار گرفت که سرانجام متهم در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی و با اخذ نیابت قضایی دستگیر شد، وی با مشاهده دلایل و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

وی تصریح‌کرد: یکی از جدی‌ترین خطراتی که کاربران اینترنت را تهدید می‌کند اعتماد به افراد ناشناس در این فضاست، اما علی‌رغم حجم وسیع اطلاع‌رسانی و هشدارهایی که از طرف پلیس فتا به کاربران داده می‌شود باز هم افرادی این هشدارها را نادیده گرفته و در دام افراد سودجو گرفتار می‌شوند./ایسنا