اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طهماسب مظاهری: :قول دادم تمکین کنم


یک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: من در زمان ثبت نام قول دادم‌که به نظر شورای نگهبان تمکین کنم و با توجه به اینکه مرد است و قولش؛ در صورت اعلام نظر نهایی شورای نگهبان، به آن تمکین می‌کنم.

خبرگزاری تسنیم:  یک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: من در زمان ثبت نام قول دادم‌که به نظر شورای نگهبان تمکین کنم و با توجه به اینکه مرد است و قولش؛ در صورت اعلام نظر نهایی شورای نگهبان، به آن تمکین می‌کنم.

طهماسب مظاهری داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اعلام غیر رسمی اسامی احراز صلاحیت شدگان انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان،گفت: بنده هر نظری‌که شورای نگهبان اعلام کند، قبول خواهم داشت.

وی افزود: من در زمان ثبت نام قول دادم‌که به نظر شورای نگهبان تمکین کنم و با توجه به اینکه مرد است و قولش؛ در صورت اعلام نظر نهایی شورای نگهبان این نظر را قبول خواهم داشت و به آن تمکین می‌کنم.

وزیر اقتصاد دولت اصلاحات خاطرنشان کرد: انشاالله انتخابات پرشوری پیش روی خواهیم داشت.


ویدیو مرتبط :
تمام دوبله هایی که قول دادم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تماس تلفنی مرتضوی: من خانه نشسته‌ام و همانطور که قول دادم، ‌سرکار نمی‌روم



 مرتضوی,نماینده تهران,طرح استیضاح وزیر کار,معاون پارلمانی رئیس جمهور

 

تماس تلفنی مرتضوی: من خانه نشسته‌ام و همانطور که قول دادم، ‌سرکار نمی‌روم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

احمد توکلی گفت: تماس تلفنی مرتضوی مبنی بر اینکه «من خانه نشسته‌ام و همانطور که قول دادم، ‌سرکار نمی‌روم» با دکتر زاکانی بوده است و من نگفتم با من تماس گرفته است.تعبیر من در مجلس «ما» بود.

به گزارش انتخاب، احمد توکلی در گفتگو با خبرگزاری فارس افزود: هنگامی که آقای مرتضوی با آقای زاکانی تماس گرفت، دکتر زاکانی کنار من بود.

وی تاکید کرد: مرتضوی برای کناره گیری قول داده و مستندات آن موجود است.

توکلی در مجلس گفته بود: اکنون نیز که پیامک سخنان میرتاج‌الدینی آمد، آقای مرتضوی زنگ زد و به ما گفت که من خانه نشسته ام و همانطور که به شما قول دادم، بر سر کار نمی‌روم بر قول خود هستم./انتخاب