اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طنین فریاد "كشیش صهیونیستی اعدام باید گردد "



 


طنین فریاد

 

 

دانشگاهیان دانشگاه صنعتی امیركبیر اعم از مسئولان، اساتید، دانشجویان و كاركنان این دانشگاه در اعتراض به توهین به ساحت مقدس كلام‌الله مجید در آمریكا تجمع كردند.

تجمع دانشگاهیان امیركبیر بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از مقابل مقبره شهدای این دانشگاه آغاز شد و دانشگاهیان در محوطه این دانشگاه راهپیمایی كردند.


تجمع‌كنندگان شعارهایی همچون "الله‌ اكبر "، "مرگ بر آمریكا "، "مرگ بر اسرائیل "، "وای اگر خامنه‌ای حكم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند كه جوابم دهد "، "اوباما اوباما این آخرین پیام است، شمشیر هر مسلمان كشیده از نیام است "، "عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، مهدی صاحب‌الزمان، صاحب عزاست امروز "، "كشیش صهیونیستی اعدام باید گردد " و ... سر می‌دادند.


دانشگاهیان امیركبیر همچنین دست‌نوشته‌هایی با مضمون "مرگ بر آمریكا "، "مرگ بر اسرائیل "، "یا حجت‌ابن الحسن، آقا سرت سلامت، فقط به دست شماست پاسخ این جنایت "، "قرآن وجود یك میلیارد مسلمان است، اگر می‌توانید آنرا آتش بزنید "، "اگر در مقابل دین ما بایستید، ما در مقابل تمام دنیایتان می‌ایستیم " و ... در دست داشتند.


در این تجمع قرآن كریم به دست تجمع‌كنندگان بود و آنها با این حركت نسبت به توهین به ساحت مقدس كلام‌الله مجید اعتراض كردند.


دانشگاهیان امیركبیر بعد از راهپیمایی در دانشگاه مجددا در كنار مقبره شهدای گمنام دانشگاه گرد هم آمده و شعارهای ذكر شده را سر دادند.


این تجمع با قرائت پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ولی‌امر مسلمین جهان در خصوص توهین به قرآن به پایان رسید و دانشگاهیان بعد از اتمام تجمع بر سر قبور پاك شهیدان حاضر شده و نسبت به مقام شامخ آن عزیزان ادای احترام كردند.../فارس


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در فضای پاریس


هزاران شهروند فرانسوی روز شنبه با برپایی تظاهرات اعتراض آمیز در پاریس فریاد ˈمرگ بر اسرائیلˈ سر دادند.

ایرنا: هزاران شهروند فرانسوی روز شنبه با برپایی تظاهرات اعتراض آمیز در پاریس فریاد ˈمرگ بر اسرائیلˈ سر دادند. شبکه تلویزیونی فرانس 24 با اعلام این مطلب افزود: هزاران تظاهرات کننده در پاسخ به فراخوان چندین انجمن و حزب سیاسی چپ در اعتراض به حملات اسرائیل به غزه با برپایی تجمع اعتراض آمیز شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

شمار زیادی از تظاهرات کنندگان ضمن انتقاد از دولت فرانسه، فرانسوا اولاند رییس جمهوری این کشور را متهم کردند که حملات رژیم صهیونیستی به غزه را به طور قاطع محکوم نکرده است.

پیشتر نیز دو تظاهرات اعتراض آمیز گسترده علیه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه در پاریس برگزار که توسط نیروهای پلیس سرکوب شد.