اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طنین صدای شلیک ضد هوایی در شرق تهران


شب گذشته مقارن ساعت 23:20 دقیقه در منطقه شرق تهران، برای لحظاتی، صدای شلیک ضد هوایی طنین انداز شد که باعث ایجاد رعب در میان اهالی ساکن این محلات شد.

شبکه ایران: شب گذشته مقارن ساعت 23:20 دقیقه در منطقه شرق تهران، برای لحظاتی، صدای شلیک ضد هوایی طنین انداز شد که باعث ایجاد رعب در میان اهالی ساکن این محلات شد.

گفتنی است در منطقه شرق تهران تعداد زیادی پادگان از ارگان های مختلف از جمله ارتش و سپاه مستقر است که به صورت دوره ای به اجرای رزمایش می پردازند و احتمالا این شلیک ها ناشی از یکی از همین تمرینات دوره ای بوده است.           


ویدیو مرتبط :
شلیک سامانه ضد هوایی تهران به یک شی پرنده ناشناس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات پلیس تهران درباره شلیک تیر در متروی نیروی هوایی+عکس



پلیس پایتخت توضیحاتی را درباره شلیک تیر در ایستگاه متروی نیروی هوایی تهران ارائه کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ در پیگیری خبرنگار ایسنا، درباره برخی اخبار پیرامون شنیده شدن صدای شلیک تیر در ایستگاه متروی نیروی هوایی اعلام کرد: در ساعت 20:30 امشب یکی از نیروهای پلیس مستقر در ایستگاه متروی نیروی هوایی هنگام جابجایی سلاح خود بوده و با اطمینان از اینکه اسلحه خالی از فشنگ است آن را جابجا کرده است که ناگهان برخلاف آنچه که فکر می‌کرده گلوله‌ای از داخل اسلحه شلیک شده است.

این مرکز در ادامه توضیحات خود آورده است: پس از شلیک تیر متاسفانه گلوله به پای یکی از عابران پیاده که مردی حدودا 30 ساله بود برخورد کرده است که این مرد بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و حال عمومی وی نیز رضایت‌بخش اعلام شده است.

به گزارش ایسنا، از ساعاتی پیش برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی از شنیده شدن صدای تیر در ایستگاه متروی نیروی هوایی خبر داده بودند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار حوادث -  ایسنا