اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طلسم 77 ساله ویمبلدون شکست


اندی مورای تنیسور اسکاتلندی پس از 77 سال نخستین بریتانیایی است که توانست در فینال انفرادی تنیس مردان گرنداسلم ویمبلدون لندن پیروز شده و جام قهرمانی را در آغوش بگیرد. فرد پری آخرین تنیسور بریتانیایی بود که در سال 1936 فاتح این رقابت شده بود.

جام جم آنلاین: اندی مورای تنیسور اسکاتلندی پس از 77 سال نخستین بریتانیایی است که توانست در فینال انفرادی تنیس مردان گرنداسلم ویمبلدون لندن پیروز شده و جام قهرمانی را در آغوش بگیرد. فرد پری آخرین تنیسور بریتانیایی بود که در سال 1936 فاتح این رقابت شده بود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، اندی مورای تنیسور بریتانیایی سید دو مردان جهان عصر یکشنبه در مرحله فینال انفرادی تنیس مردان گرنداسلم ویمبلدون لندن موفق شد نوواک جوکوویچ تنیسور صرب سید یک مردان جهان را در دیداری که 3 ساعت و 9 دقیقه به طول انجامید در سه ست پیاپی و با نتایج 4-6 ، 5-7 و 4-6 شکست داد و فاتح این تورنمنت معتبر تنیس حرفه ای دنیا شد.

77 سال بود که هیچ تنیسور بریتانیایی نتوانسته بود در انفرادی مردان گرنداسلم ویمبلدون لندن پیروز شود و اندی مورای سرانجام این طلسم را شکست.

مورای 26 ساله با این پیروزی به دومین عنوان خود در گرنداسلم های جهان دست یافت. او سپتامبر گذشته با شکست دادن جوکوویچ در نیویورک فاتح یواس اوپن شده بود.

http://sobbekheir.com/up/images/84/840899.ng1ifi9.jpg


ویدیو مرتبط :
تحقیر لاکرونیا در خانه، طلسم ریازور شکست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کره‌جنوبی طلسم ۲۷ ساله را شکست/ یک پای فینال مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی ,فینال جام ملت‌های آسیا

 

تیم کره‌جنوبی توانست بعد از ۲۷ سال به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال کره جنوبی امروز دوشنبه با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل عراق بعد از 27 سال توانست به فینال جام ملت های آسیا راه پیدا کند.

کره ای ها با کسب پیروزی دو بر صفر در دیداری که قضاوت آن بر عهده ریوجی هاتو داور ژاپنی بود به برتری رسیدند و خود را در ایستگاه پایانی دیدند. تیم کره که توسط اشتیلیکه هدایت می شد در دقایق 20 و 50 به حریف آسیای غربی گل زد و بعد از سال 1988 که در فینال مغلوب عربستان شد خود را به عنوان مدعی فتح مسابقات 2015 معرفی کرد.

اخبار ورزشی - فارس