اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طلب چایكاران تامین اعتبار نشد



 

 

طلب چایكاران تامین اعتبار نشد

 

 

سخنگوی خرید تضمینی بانک سپه گفت: از ۵۰۰ میلیارد ریال بدهی باقیمانده ۳۰۰ میلیارد ریال پنج شنبه گذشته پرداخت و ۲۰۰ میلیارد ریال باقیمانده امروز با واریز به حساب گندم کاران تسویه می شود اما بدهی چایکاران تأمین اعتبار نشده است.

محسن دارایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: امروز با پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال به حساب کشاورزان گندم کار کل بدهی به آنها تسویه می شود.

وی همچنین در خصوص بدهی چایکاران نیز گفت: تاکنون ۲۴۳ میلیارد ریال از بابت خرید تضمینی برگ سبز چای پرداخت شده و هنوز ۱۸۰ میلیارد ریال به چایکاران بدهکار هستیم.

دارایی گفت: این مبلغ هنوز از سوی سازمان چای کشور تأمین اعتبار نشده است.

سخنگوی خرید تضمینی بانک سپه تصریح کرد: پیش بینی می شود برای برداشت پاییزی چای نیز ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز باشد که باید برای تأمین اعتبار از سوی سازمان چای کشور پیگیری شود.... /  خبرگزارى فارس


ویدیو مرتبط :
اعتبار وام 25 میلیونی خودرو تامین شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکره برای تامین اعتبار ستخدام نیروی انسانی در سال 92



مذاکره برای تامین اعتبار استخدام‌های سال آینده/طرح مجلس برای معافیت ورزشکاران قهرمان

در راستای تامین اعتبار استخدام نیروی انسانی در سال 92 مذاکراتی با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری انجام شده است.

عبدالعلی تاجی _ معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری _ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی سال جاری اظهار کرد: طبق توافق انجام شده بنا شد تا نتایج آزمون‌های استخدامی توسط استانداری‌ها اعلام شود.

وی با اشاره به این‌که دستگاه‌هایی که آزمون استخدامی برگزار کرده‌اند باید اقدام به برگزاری کنند، خاطرنشان کرد: طبق قانون برنامه پنجم توسعه که از سال 90 آغاز شده است دولت می‌تواند به دستگاه‌های اجرایی مجوز استخدام بدهد و برای هر سال نیاز به دریافت مصوبه مجلس ندارد.

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری در ادامه با اشاره به این‌که با توجه به روند برگزاری آزمون‌های استخدامی ممکن است جذب نیرو در برخی دستگاه‌ها به سال آینده موکول شود، تصریح کرد: در این راستا برای سهمیه‌ی سال 92 باید میزان اعتبار در بودجه سال آینده تامین شود.

تاجی از اعلام پیشنهادی به معاونت برنامه ریزی برای تامین اعتبار سهمیه استخدامی نیز در سال آینده خبر داد.

طرح مجلس برای معافیت ورزشکاران قهرمان

وی همچنین به طرح مجلس مبنی بر معافیت خدمت سربازی ورزشکارانی که در مسابقات جهانی و منطقه‌ای مقام کسب می‌کنند اشاره وتصریح کرد: همچنین مجلس مطرح کرده که استخدام این افراد بدون آزمون عمومی انجام شود.

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری گفت: در این راستا معتقدیم که علاوه بر قهرمانان حوزه ورزش و حوزه‌های دیگر مانند فن‌آوری‌های نوین، قرآن و ... نیز افراد نخبه وجود دارد و نباید چنین قانونی فقط مختص ورزشکاران باشد.

تاجی همچنین تاکید کرد: در مورد استخدام این افراد بدون برگزاری آزمون عمومی مشکلاتی وجود دارد چرا که یکی از شروط استخدام برگزاری آزمون عمومی است و باید افراد برای ثبت نام شرایط دیگری هم را نیز دارا باشند بنابراین این طرح ایراداتی دارد و ایجاد توقع می‌کند.

برگزاری جلساتی برای اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری

وی به اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری اشاره و اظهار کرد: در راستای اصلاح این قانون جلساتی در کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار می شود و کارگروهی با حضور اعضایی از سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و معاونت توسعه مدیریت تشکیل شده تا موضوع را بررسی کنند./ایسنا