اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طلا ۱۲ دلار ارزان شد



 

طلا ارزان شد

 

 

خوشبینی به بهبود اوضاع اقتصادی در آمریکا و تقویت دلار‌، قیمت طلا در بازار‌های جهانی را ۱۲ دلار کاهش داد. بهای هر اونس طلا روز گذشته با ۱۲ دلار کاهش به نرخ ۱۰۹۲ دلار در ساعت ۱۵ به وقت تهران رسید.

 


بهای سکه بهار آزادی که تا سطح ۲۶۷ هزار تومان در چهارراه استانبول عرضه می شد، روز گذشته ۳ هزار تومان کاهش یافت. سکه طرح قدیم در حد ۲۶۸ هزار تومان روز سه شنبه بدون تغییر باقی ماند. نیم سکه ۱۰۰۰ تومان ارزان شد و ۱۳۴ هزار تومان فروخته شد.

 


ربع سکه نیز قیمت ۶۸ هزار تومان روز سه‌شنبه را حفظ کرد. روز گذشته قیمت سکه در بانک‌ها ۲۵۹ هزار و ۵۰۰تومان برای سکه بهار آزادی، ۱۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان برای نیم سکه و ۶۵ هزار و ۴۵۰ تومان برای ربع سکه اعلام شد. در حالی که در برخی مناطق قیمت سکه بهار آزادی ۲۶۱ هزار تومان گزارش شده است.

 


بر اساس نرخ ۱۰۹۲ دلاری قیمت هر اونس طلا در روز گذشته و قیمت ۱۰۰۴ تومانی هر دلار آمریکا قیمت واقعی هر قطعه سکه بهار آزادی بدون حق‌الضرب ۲۶۲ هزار و ۷۲۲ تومان بود. ارزش دلار آمریکا روز گذشته با رسیدن نرخ برابری یورو در مقابل آن به رقم ۴۳۵۲/۱ در ۲ ماه اخیر بالاترین رکورد را ثبت کرد که با وجود رشد بهای نفت و جشن‌های آغاز سال نو مسیحی، قیمت طلا فعلا روند کاهشی به خود گرفته است. فروش عمده طلا در روز گذشته نیز دلیل کاهش قیمت طلا عنوان شده است.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
CHIP ارزان ترین رایانه دنیا فقط با 9 دلار!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین تحولات بازار طلا و ارز/ سکه ارزان و دلار گران شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

آخرین تحولات بازار، از کاهش قیمت سکه و افزایش نرخ دلار حکایت دارد.

قیمت سکه 5500 تومان و نرخ دلار 10 تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران 983 هزار تومان، نیم‌سکه 498 هزار تومان، ربع سکه 268 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 184 هزار تومان است.

از سوی دیگر، قیمت هر گرم طلای 18عیار با کاهش 710 تومانی مواجه شد. به این ترتیب، هر گرم طلای 18عیار 99 هزار و 960 تومان قیمت پیدا کرد و به کمتر از 100 هزار تومان نسبت به روز گذشته رسید. هر مثقال طلا نیز 433 هزار و 500 تومان است.

کاهش قیمت طلا در بازار داخلی در شرایطی است که قیمت اونس جهانی طلا نیز نزولی بوده است؛ به طوری که هم‌اکنون 1209 دلار قیمت دارد.

از سوی دیگر، در بازار ارز شاهد افزایش 10 تومانی قیمت دلار و کاهش 12 تومانی قیمت پوند بودیم.

در حال حاضر هر دلار آمریکا 3477 تومان، یورو 3889 تومان، پوند 5028 تومان، درهم امارات 955 تومان، لیر ترکیه 1208 تومان و یوان چین 1208 تومان است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

 

اخبار اقتصادی - خبرآنلاین