اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طلای دو ومیدانی معلولان بر گردن نصیری


نماینده ایران در رقابت‌های ماده دو 1500 متر، کلاس T20 مسابقات جهانی دو ومیدانی معلولان به مدال طلا دست یافت. این سومین مدال طلا و پنجمین مدال کاروان ایران در این دوره از مسابقات است.

خبرگزاری مهر: نماینده ایران در رقابت‌های ماده دو 1500 متر، کلاس T20 مسابقات جهانی دو ومیدانی معلولان به مدال طلا دست یافت. این سومین مدال طلا و پنجمین مدال کاروان ایران در این دوره از مسابقات است.

در ادامه نهمین دوره مسابقات دو ومیدانی معلولان جهان و در هفتمین روز این دوره از مسابقات که در فرانسه جریان دارد، امروز پنجشنبه پیمان نصیری در رقابت‌های ماده دو 1500 متر، کلاس T20 با ثبت رکورد 3 دقیقه و 57 ثانیه و 51  صدم ثانیه موفق به کسب مدال طلا شد.

در این بخش از مسابقات علاوه بر نصیری نمایندگانی از 15 کشور دیگر هم شرکت داشتند که در پایان نمایندگان لهستان و روسیه به ترتیب به مدال نقره و برنز دست یافتند.

مدال طلای نصیری سومین مدال طلا و پنجمین مدال کاروان ایران در این دوره از مسابقات دو ومیدانی معلولان جهان بود. با کسب این مدال کاروان ایران در جایگاه شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت. 9 ورزشکار جانباز و معلول و 2 ورزشکار از فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان ترکیب کاروان ایران در این دوره از مسابقات دو ومیدانی معلولان جهان تشکیل می‌دهند.

در رقابت‎های جهانی دو ومیدانی معلولان فرانسه، 1100 ورزشکار از 99 کشور جهان حضور دارند.  رقابت‌های آنها در 207 ماده برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
‫کسب مدال طلای میثم نصیری در مسابقات کشتی آزاد آسیا‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سومین نشان طلای کاروان ایران بر گردن شادی



اخبار, روئینگ مردان

اخبار ورزشی - سومین نشان طلای کاروان ایران بر گردن شادی

ملی‌پوش روئینگ مردان در بازی‌های آسیایی به مدال طلا دست پیدا کرد.

به گزارش فارس، در آخرین روز از مسابقات روئینگ محسن شادی در تک نفره سنگین وزن به مصاف حریفانی از ازبکستان، هند، کره جنوبی، اندونزی و قزاقستان رفت و با کسب زمان 7 دقیقه و 5 ثانیه و 66 صدم ثانیه به عنوان قهرمانی رسید.

شادی با کسب مدال طلا، سومین طلای کاروان ایران را به نام خود ثبت کرد.

قایقرانان کره‌جنوبی و هند هم در مکان دوم و سوم قرار گرفتند.

پیش از این تیم دو نفره بانوان ایران به مدال برنز رسیده بود.
اخبار ورزشی - فارس