اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طلاق 100 طلبه به خاطر تلویزیون


حجت الاسلام جواد محرابی مدیر موسسه فرق و مذاهب در خصوص نرخ طلاق در بین طلاب حوزه گفت: ما جریانی در طلاب داریم كه این چیزها را حرام می‌دانند.

تابناک: حجت الاسلام جواد محرابی مدیر موسسه فرق و مذاهب در خصوص نرخ طلاق در بین طلاب حوزه گفت: ما جریانی در طلاب داریم كه این چیزها را حرام می‌دانند.

وی افزود: همین الان اگر شما به مركز مشاوره حوزه مراجعه كنید، پرونده‌های طلاقی داریم كه خانم‌هایی از شوهران‌شان شكایت کرده‌اند كه این‌ها تلویزیون و انواع موسیقی را حرام می‌دانند و ما نمی‌توانیم در خانه تلویزیون استفاده کنیم.

محرابی در ادامه تصریح کرد: در چند سال اخیر، شاید نزدیك صد مورد داشتیم.


ویدیو مرتبط :
طلبه عدالتخواه تبریزی با اعلام حمایت از طلبه سیرجانی : عده ای می خواهند طلبه های انقلابی را مارک افراطی گری بچسبانند.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

100‌مورد طلاق به خاطر حرام بودن تلویزیون!



اخبار,اخبار اجتماعی,اخبارازدواج-طلاق

مدیر موسسه فرق و مذاهب ایران، گفته است که عدم اجازه دیدن تلویزیون یکی از عوامل طلاق میان طلاب حوزه علمیه است

 «ما جریانی در طلاب داریم كه این چیزها را حرام می‌داند. همین الان اگر شما به مركز مشاوره حوزه مراجعه كنید، پرونده‌های طلاقی داریم كه خانم‌هایی از شوهران‌شان شكایت کرده‌اند كه این‌ها تلویزیون و انواع موسیقی را حرام می‌دانند و ما نمی‌توانیم در خانه تلویزیون استفاده کنیم. در چند سال اخیر، شاید نزدیك صد مورد داشتیم.»

پیش از این مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال ایران با بیان اینکه آمار طلاق در این کشور همچنان رو به افزایش است، گفته بود: «در سال گذشته (۱۳۹۳) هر ساعت ۱۹ طلاق به ثبت رسیده است». علی اکبر محزون افزوده بود: «در مجموع ۱۶۳ هزار و ۵۷۲ مورد طلاق در سال ۹۳ در کشور به ثبت رسیده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل (۱۳۹۲)، با افزایش ۵،۳ درصدی روبرو بوده است». وی ادامه داد: «۱۴۹ هزار و ۶۴۷ مورد از این طلاق‌ها در مناطق شهری و ۱۳ هزار و ۹۳۵ مورد نیز در مناطق روستایی به ثبت رسیده است». او در این باره توضیح داده بود: «در هر ماه نیز ۱۳ هزار و ۶۳۱ مورد و هر شبانه روز ۴۴۸ مورد طلاق در کشور ثبت شده است».

 

اخبار اجتماعی -بهارنیوز