اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طلاق به خاطر کتک‌‌های پدرشوهر!


زنی در دادگاه خانواده گفت: پدرشوهرم دائم مرا کتک‌ می‌زند و به همین دلیل مجبور به ارائه دادخواست طلاق شدم ولی درخواست طلاقم رد شد و در حال حاضر مهریه‌ 700 سکه‌ای‌ام را می‌خواهم.

 زنی با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست مهریه 700 سکه‌ای خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* شوهرم ماهیانه 2 میلیون تومان حقوق می‌گیرد

زن در حضور قاضی این پرونده با بیان اینکه شوهرم ماهیانه 2 میلیون تومان حقوق گرفته ولی با گرفتن وام‌های مختلف، می‌خواهد در دادگاه تظاهر به بی‌پولی کند، اظهار داشت: از 3 سال زندگی مشترک، تنها 4 روز با یکدیگر زیر یک سقف زندگی کردیم چرا که بعد از 4 روز شوهرم مرا رها کرده و به خانه مادرش برای ادامه زندگی رفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فرزندی نداریم، افزود: در حال حاضر من در خانه پدرم و او در خانه مادرش زندگی می‌کند و او حاضر به طلاق دادن من نیست و با ادامه زندگی نیز موافقت نمی‌کند.

* شوهرم تنها 31 سکه به من داده و از مابقی مهریه فرار کرده است

زن در ادامه با اشاره به اینکه شوهرم از مهریه 700 سکه‌ای من، تنها 31 سکه را پرداخته و از پرداخت مابقی آن فرار کرده است، گفت: من خواهان طلاق بودم ولی این درخواست به دلیل قبول نکردن این موضوع از سوی شوهرم، رد شد؛ در حال حاضر نیز مهریه‌ام را می‌خواهم.

وی ادامه داد: شوهرم و پدرش دائم مرا مورد ضرب و شتم قرار داده و من با این اوضاع همه چیز را تحمل کرده و تنها مهریه‌ام را می‌خواهم.

* پدر شوهرم مشکل روانی دارد و مرا به شدت کتک می‌زند

زن در ادامه بیان کرد: پدر شوهرم مشکل روانی دارد و همراه پسرش مرا به شدت کتک می‌زند و بعد از اینکه من شکایت کردم، آنها این موضوع را انکار کرده و مرا از نظر روحی عذاب دادند.

وی در انتها با بیان اینکه 4 روز زندگی در کنار من برای شوهرم سخت بود چرا که حاضر نبود بار مسئولیت زندگی را به دوش بگیرد، عنوان کرد: در واقع شوهرم وقتی متوجه شد که زندگی مشترک خرج دارد و باید مسئولیت به عهده بگیرد، مرا رها کرد.

زن گفت: پدر شوهرم دائم مرا کتک‌ می‌زند و من به همین دلیل مجبور به ارائه دادخواست طلاق شدم ولی درخواست طلاقم رد شد و در حال حاضر مهریه‌ 700 سکه‌ای‌ام را می‌خواهم.

* رسیدگی به مهریه و اقساط

قاضی این پرونده بعد از شنیدن اظهارات زن، جلسه دیگری را برای رسیدگی به پرونده مشخص کرد و جلسه را خاتمه داد.

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
طلاق به خاطر خیانت همسر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طلاق به خاطر كلاهبرداری میلیاردی شوهر



 

زنی در حضور قاضی دادگاه خانواده‌ مدعی شد، شوهرش یك میلیارد تومان كلاهبرداری كرده و متواری ‌است.زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواستی را به قاضی یكی از شعبه‌ها ارائه كرد.



این زن در حضور قاضی شعبه ۲۳۸ این مجتمع مدعی شد، شوهرش برای این‌كه بتواند در یك شركت سرمایه‌گذاری كند از همه اقوام پول قرض گرفت و بعد از جمع‌آوری پول‌ها ـ كه حدود یك میلیارد تومان بود ـ متواری شد. من هم نمی‌توانم سركوفت اقوام را تحمل كنم زیرا آنها مدعی هستند با شوهرم همدست بوده‌ام.


وكیل این زن هم افزود: بر اساس شواهد موجود، شوهر موكلم به تنهایی اموال اقوام را جمع كرده و سپس متواری شده‌است و موكلم در این ماجرا دستی ندارد.



وی ادامه داد: حدود ۶ سال است این زن و مرد ۲۷ و ۳۴ ساله با هم زندگی می‌كنند و آنها دارای ۲ فرزند دختر و پسر ۳ و ۴ ساله هستند.


زن بار دیگر در مقابل قاضی این شعبه مدعی شد: در حال حاضر خرجی من از سوی خانواده‌ام تأمین می‌شود و معلوم نیست شوهرم كجاست.


وی افزود: از ابتدای ازدواج حق طلاق را از شوهرم گرفتم و حالا می‌خواهم طلاق بگیرم و به همه ثابت كنم شوهرم مرا هم بی‌خبر گذاشته و رفته است.



این زن گفت: من و شوهرم دخترعمو و پسرعمو بودیم و به پیشنهاد خانواده‌ها با هم ازدواج كردیم و هیچ مشكلی نداشتیم تا این‌كه این موضوع پیش آمد.



وی ادامه داد: شوهرم از ابتدای ازدواج، عاشق خارج از كشور و به خصوص رفتن به مالزی بود و احتمال می‌دهم پس از سرقت اموال به خارج از كشور متواری شده است.



وی گفت: حتی اگر شوهرم با تمام پول‌ها برگردد و بخواهد با من مجدد زندگی كند از آنجا كه مرا بدون سرپرست گذاشته و پول را به من ترجیح داده، دیگر او را نمی‌خواهم و نمی‌توانم در كنارش بمانم.



قاضی رسیدگی به این پرونده، با توجه به شواهد و متواری بودن مرد، حكم طلاق را تا اطلاع ثانوی صادر نكرد..../ جام‌جم آنلاین