اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طلاق به خاطر ناتوانی جنسی همسر


علاوه بر مشکلاتی که در روابط زناشویی داریم، همسرم نمی‌تواند شور و اشتیاق جوانی را درک کند و از من توقع دارد مانند زنان مسن رفتار کنم.

این بار در مجتمع قضایی شهید محلاتی 1 با زن جوانی به نام  لیلا آشنا می شوم که در حال تکمیل پرونده خود برای گرفتن طلاق از همسرش است.

وی با بیان اینکه در سن 14سالگی به دلیل فقر فرهنگی و مادی، خانواده ام من را مجبور به ازدواج با مردی کردند که 16سال از من بزرگ تر است، می گوید: وقتی جوان تر شدم فهمیدم که او مرد زندگی من نیست و هیچ احساس و علاقه ای نسبت به او ندارم.

این زن جوان با تأکید بر اینکه اعتیاد همسرم، روابط زناشویی‌مان را دچار مشکل کرده است،  خاطرنشان کرد: رفته رفته با افزایش مشکلات زندگی مشترکمان، همسرم به مواد مخدر صنعتی معتاد شد و توانایی جنسی خود را به طور کامل از دست داد و زندگی از آنچه بود برایم غیر قابل تحمل تر شد.

لیلا همچنین ادامه داد: علاوه بر مشکلاتی که در روابط زناشویی داریم، همسرم نمی تواند شور و اشتیاق جوانی را درک کند و از من توقع دارد مانند زنان مسن رفتار کنم.

وی در این باره خاطرنشان کرد: او حاضر به جدایی نیست، اما من توانستم با گواهی پزشک مبنی بر عدم توان جنسی او دادخواست طلاق دهم.

این زن جوان در پایان گفت: اگر چه مجبور هستم به دلیل شرایط مالی نامناسب و عدم توان نگهداری از فرزند 6 ساله ام از او بگذرم، اما دیگر نمی توانم با همچین مردی زندگی کنم.

منبع: برنا


ویدیو مرتبط :
دکتر هلاکویی - رابطه مستقیم طلاق با ناتوانی جنسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خشونت جنسی علیه همسر به خاطر طلاق!


یک زن در کره جنوبی به دلیل خشونت جنسی علیه همسرش و آزار وی متهم شناخته شد.

خبرگزاری ایلنا: یک زن در کره جنوبی به دلیل خشونت جنسی علیه همسرش و آزار وی متهم شناخته شد.

پلیس کره جنوبی پس از دستگیری این زن اعلام کرد: متهم همسرش را به مدت 24 ساعت داخل خانه حبس کرده و او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

این زن برای جمع آوری شواهد و ارائه مدرک در دادگاه، اقدام به حبس و آزار شوهرش کرده تا بتواند روند طلاق گرفتن از او را تسهیل کند.