اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طلاق به خاطر علاقه همسر به مرد خیالی




 اخبارحوادث  - طلاق به خاطر علاقه همسر به مرد خیالی

بدبینی های مرد جوان برایش دردسر ساز شد و او را 6 ماه پس از زندگی مشترک با همسرش به دادگاه خانواده کشاند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، زوج جوان به شعبه 268 دادگاه خانواده رفتند و درخواست طلاق توافقی خود را ارائه کردند. وقتی قاضی علت درخواست طلاق را پرسید، مرد گفت: همسرم می خواهد با مرد دیگری ازدواج کند. برای همین می خواهد از من جدا شود. من هم دیگر نمی توانم با او زندگی کنم.

در ادامه زن جوان به قاضی گفت: آقای قاضی دیگر از بدبینی های شوهرم خسته شدم. او به همه چیز مشکوک است. از وقتی با او ازدواج کردم به همه چیز مشکوک می شود. به من و خانواده ام شک دارد. وقتی دارم با خانواده ام صحبت می کنم مشکوک می شود و فکر های غلط می کند.

وی افزود: هر شب سر این موضوع ها با هم دعوا داریم. او حتی به همکارانش هم مشکوک است و وقتی شب ها به خانه می آید پشت سر آنها حرف می زند و به هرکدام یک تهمت می زند. مثلا می گوید فکر می کنم فلانی دزد باشد و یا فلانی قصد کلاهبرداری دارد.

زن جوان گفت: وقتی از او پول می خواهم هزار تا سوال می پرسد که این پول را برای چکاری می خواهم. او حتی به من هم مشکوک است. حالا هم که از رفتارهایش خسته شدم و می خواهم جدا شوم می گوید که من با مرد دیگری ارتباط دارم. شوهرم یک بیمار است و بیماری بدبینی دارد. دیگر تحمل زندگی با او را ندارم.

بعد از حرف های این زن و پس از بررسی های لازم قاضی عموزادی حکم طلاق توافقی را صادر کرد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
طلاق به خاطر خیانت همسر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل همسر و مرد غریبه به خاطر سوءظن



قتل همسر و مرد غریبه به خاطر سوءظن

مرد جنایتكار كه به خاطر سوءظن همسرش و مرد غریبه را قربانی جنایت خود كرده بود، در دادگاه كیفری اتهاماتش را پذیرفت.

حوادث قتل - به گزارش مردم سالاری، اوایل خرداد سال گذشته ماموران پلیس آگاهی شهرستان مرودشت از قتل زن جوانی در خانه‌اش باخبر شدند.

تیم جنایی پس‌از حضور در محل جنایت با جسد زهرا در حالی که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود روبرو شدند. نخستین بررسی‌ها نشان داد، جنایت با انگیزه انتقامجویی صورت گرفته و قاتل به راحتی وارد خانه شده است.او پس از قتل نیز بدون سرقت از محل جنایت گریخته بود.

پس از تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان تجسس کشف راز این جنایت را آغاز کردند. از سوی دیگر همزمان با این جنایت همسر مقتول به نام سعید به طرز مشکوکی ناپدید شده بود که این موضوع احتمال قتل از سوی او را مطرح کرد.

در حالی که تحقیقات برای یافتن سعید ادامه داشت کارآگاهان در جریان جنایتی دیگر قرار گرفتند. ماموران پس از حضور در محل قتل دریافتند مرد جوانی به نام امیر با شلیک گلوله از پا درآمده است. نبود آثار درگیری بر روی بدن مقتول حکایت از غافلگیر شدن او از سوی قاتل داشت. 

در این جنایت نیز سرقتی صورت نگرفته بود که این موضوع فرضیه قتل با انگیزه انتقامجویی را مطرح کرد. از سوی دیگر آزمایشهای کارشناسان اسلحه شناسی نشان داد، زهرا و امیر با یک اسلحه به قتل رسیده اند و به احتمال قوی این جنایت به هم مرتبط بوده است. در فرضیه ای دیگر احتمال ارتکاب دو جنایت از سوی سعید مطرح شد و با توجه به اینکه احتمال وقوع قتل‌های دیگر از سوی قاتل فراری وجود داشت تحقیقات گسترده ای برای دستگیری سعید آغاز شد.

کارآگاهان سرانجام متهم را دستگیر کردند که او در بازجویی‌ها با اعتراف به ارتکاب دو جنایت گفت: مدتی بود به رفتارهای همسرم مشکوک شده و تصور می‌کردم او با امیر ارتباط پنهانی دارد این موضوع آزارم می‌داد . برای رهایی از این سوءظن تصمیم به جنایتی تلخ گرفتم.

روز حادثه با زهرا بر سر این موضوع درگیر شدم. دریک لحظه کنترلم را از دست داده و با اسلحه‌ای که همراه داشتم همسرم را کشتم.

دیگر زندگی برایم معنایی نداشت و فقط به دنبال انتقام بودم . سراغ امیر رفته و او را با شلیک گلوله ای کشته و از محل گریختم. قصد انتقام از چند نفر دیگر را داشتم که از سوی پلیس دستگیر شدم. متهم پس از اعتراف به قتل و بازسازی صحنه جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد. 

با تكمیل تحقیقات پرونده این جنایت برای رسیدگی به دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه محاكمه نماینده دادستان با تشریح كیفرخواست برای متهم تقاضای مجازات قانونی كرد.. سپس اولیای دم مقتولان در جایگاه حاضر شده و خواستار قصاص قاتل شدند.

سعید هم وقتی در جایگاه قرار گرفت با قبول اتهامش گفت: تصور ارتباط پنهانی همسرم با امیر آزارم می‌داد به همین خاطر به دنبال راه چاره‌ای برای پایان دادن به این مشكل بودم.

سرانجام تصمیم به قتل گرفته و با تهیه اسلحه‌ای نقشه ام را اجرا كردم. بعد از آخرین دفاعیات متهم و وكیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حكم وارد شور شدند./مردم سالاری