اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طلاق به خاطر عكس های مستهجن اینترنتی



 

طلاق به خاطر عكس های مستهجن اینترنتی

 

همسر یك مرد جوان با مراجعه به دادگاه خانواده به خاطر نگهداری عكس های مستهجن از شوهرش شكایت كرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این زن در شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده در حضور قاضی عموزادی، گفت: همسرم ۳۰ سال سن دارد و در یك شركت كامپیوتری مشغول به كار است. به خاطر شغلش همیشه یك كامپیوتر شخصی همراه خود دارد.

وی افزود: متاسفانه هدف همسرم از جست وجو در اینترنت فقط جمع آوری عكس های مستهجن و تصاویر غیراخلاقی است كه در سایت های خارجی وجود دارد.

این زن اظهار كرد: تاكنون دو سال است با هم زندگی می كنیم و از این موضوع خبر نداشتم اما چند روز پیش هنگامی كه داشتم با كامپیوترش كار می كردم چند عكس خارجی از زنان برهنه دیدم و دانستن این موضوع كه همسرم اكثر اوقات در پی یافتن چنین عكس ها و تصاویری است برایم خیلی ناراحت كننده بود.

وی گفت: وقتی از او در مورد عكس ها توضیح خواستم، از اینكه بدون اجازه وارد حریم خصوصیش شده ام عصبانی شد و گفت كه این گونه جست وجو و جمع آوری تصاویر را دوست دارد و این ربطی به من ندارد.

مرد نیز در ادامه همسرش را دروغگو خواند و نارضایتی خود را از این طلاق اعلام كرد.

در ادامه، پرونده دادخواست طلاق این زن به مركز مشاوره و شورای حل اختلاف ارجاع داد شد تا در این خصوص رسیدگی لازم به عمل آید.... /خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
طلاق به خاطر خیانت همسر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به خاطر عشق اینترنتی خود طلاق نگیرید!


زندگی یکنواخت نیست و چیزهایی که به هم متصل نیستند به مرور از هم فاصله می گیرند. زمانی که در زندگی مشترک خود سرگردان هستید، اتصال به یک نفر دیگر به صورت آنلاین خیلی راحت تر می شود.

 
 
 

صبح بخیر: زوجی را تصور کنید که در یک مهمانی در گوشه ای ایستاده اند و درباره زوج دیگری که چند ماه است ندیده اند و شنیده اند که در حال جدا شدن از یکدیگر هستند صحبت می کنند. با صدای یواش درباره آنچه که در رابطه با این زوج می دانند و به یاد می آورند صحبت می کنند. آقا درباره اینکه چقدر ناراحت به نظر می رسیدند و حتی هیچ وقت کنار هم نمی نشستند و خانم راجع به اینکه یادش نمی آید هیچگاه دست یکدیگر را گرفته باشند یا به هم نزدیک شده باشند حرف می زند. و در نهایت به این نتیجه می رسند که این خبر بسیار غم انگیز است.

به خاطر عشق اینترنتی خود طلاق نگیرید!

زندگی یکنواخت نیست و چیزهایی که به هم متصل نیستند به مرور از هم فاصله می گیرند. زمانی که در زندگی مشترک خود سرگردان هستید، اتصال به یک نفر دیگر به صورت آنلاین خیلی راحت تر می شود. و زمانی که این اتفاق بیفتد فاصله گرفتن از ازدواج و همسرتان بسیار آسانتر می شود. اینک ارتباط آنلاینی که نیازهای احساسی شما را برآورده می ساخت تبدیل به کانالی می شود که نیازهای جسمی شما را نیز مورد خطاب قرار می دهد. این نیاز تبدیل به تخیلاتی می شود که به مرور زمان به واقعیت می پیوندند. این اساس همه آن داستان هایی است که درباره زن و مردهایی می شنوید که خانواده خود را ترک کرده و به جای دیگری از کشور و یا حتی دنیا می روند تا رابطه خود با کسی که به صورت اینترنتی با او آشنا شده اند را به تکامل برسانند. رابطه آنلاین تبدیل به «مرغ همسایه» در ضرب المثل «مرغ همسایه غازه» می شود.

این سناریو داستانی بسیار جالب است. در آن شما هیچ وقت مسئول اوضاع ناراحت کننده در زندگی مشترک خود نیستید، اما در زندگی واقعی این حقیقت ندارد، زیرا حواستان آنقدر به مرغ همسایه است که متوجه اوضاع در منزل خود نیستید. اگر زوج هایی که زندگی مشترکشان به چالش کشیده شده است، زمان، انرژی و تلاشی که صرف رابطه دیگر خود می کنند را خرج همسر و زندگی مشترکشان کنند، اوضاع چطور خواهد بود؟ شاید دلیل اینکه «مرغ همسایه غازه» این است که رسیدگی بیشتری به آن می شود. شاید دلیل این برتری این است که تغذیه و توجه بیشتری به آن می شود.

به خاطر عشق اینترنتی خود طلاق نگیرید!

در مورد رابطه شما نیز این قضیه صدق می کند. رابطه شما با همسرتان نیاز به تغذیه، توجه و نگهداری دارد.  باید برای آن زمان و انرژی صرف کرده و مشکلات موجود درآن از جمله سوء تفاهم ها و رنجش ها را برطرف کنید و با تقسیم مسئولیت ها و وظایف به آن رسیدگی کنید. رابطه آنلاین از دور مطلوب و بدون مشکل به نظر می رسد، زیرا یک رابطه حقیقی نیست، و اگر این رابطه را به دنیای واقعی انتقال دهید خواهید دید که آنقدر که فکر می کردید مطلوب و دلپذیر نیست.