اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طعنه کریس رونالدو به مسی


ستاره پرتغالی رئال مادرید معتقد است که یک بازیکن چنانچه به خوبی تمرین کند با آسیب دیدگی مواجه نخواهد شد. او گفت که سال‌هاست که به افراد نیازمند کمک می‌کند.

ایسنا: ستاره پرتغالی رئال مادرید معتقد است که یک بازیکن چنانچه به خوبی تمرین کند با آسیب دیدگی مواجه نخواهد شد. او گفت که سال‌هاست که به افراد نیازمند کمک می‌کند.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید در بهترین دوران خود به سر می‌برد. در روزهایی که لیونل مسی با آسیب دیدگی‌های پیاپی مواجه می‌شود، ستاره نخست سانتیاگو برنابئو خوش می درخشد و با بازی‌های خوب خود برای کهکشانی‌ها و تیم ملی فوتبال پرتغال می‌خواهد ثابت کند که "توپ طلای 2013" فقط شایسته اوست.

رونالدو در این چند سالی که در رئال مادرید به میدان رفته است، کمتر پیش آمده که بازی را به خاطر آسیب دیدگی‌ از دست دهد. او از نظر بدنی هم در بهترین شرایط خود به سر می‌برد و یکی از آماده ترین فوتبالیست‌های حال حاضر فوتبال جهان است.

رونالدو در گفت و گویی که با رادیو "کادینا" اسپانیا داشت، اظهار نظر جالبی را بر زبان آورد. او گفت که یک بازیکن چنانچه به خوبی تمرین کند به ندرت پیش می‌آید که دچار آسیب دیدگی‌ شود. به نظر می‌رسد که ستاره رئال مادرید به نوعی به لیونل مسی طعنه می زند که در فصل جاری سه بار آسیب دیده است.

رونالدو گفت: آسیب دیدگی‌ها اتفاقی نیست. اگر یک بازیکن به خوبی تمرین کند، احتمال آسیب دیدگی‌ او بسیار کم می‌شود. من به خوبی تمرین می‌کنم و تمام تمرکز خود را بر روی فوتبال می گذارم. خداوند بزرگ است و مرا از آسیب دیدگی‌ نجات می‌دهد. می‌خواهم که مردم مرا به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای بشناسند. هر آنچه را که در توان داشته باشم، برای تیم محبوبم رئال مادرید می گذارم. برای شاد کردن تماشاگران سانتیاگو برنابئو از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد. از این که برای رئال مادرید بازی می‌کنم بسیار خوشحالم و می‌خواهم در این تیم بمانم.

CR7 درباره سختی‌های خود در سانتیاگو برنابئو، گفت: در ابتدا نمی دانستم چطوری باید با تماشاگران برخورد کنم. باید اعتراف کنم که در سال‌های نخست حضور خود در سانتیاگو برنابئو با مشکلاتی مواجه شدم و رابطه گرمی با تماشاگران نداشتم. بعد از آن به خود گفتم که شاید مشکل خود من باشم نه تماشاگران. تماشاگران اسپانیا با جاهای دیگر تفاوت زیادی دارند. در اینجا فقط کافی است که یک بازیکن بتواند دل مردم را به دست آورد. دیگر همه از بزرگ و کوچک در خیابان از تو تشکر می‌کنند. دوست دارم برای سال‌های سال در سانتیاگو برنابئو بمانم و تماشاگران رئال مادرید را خوشحال کنم، چرا که هیچ باشگاهی مثل رئال نیست.

رونالدو در ادامه سخنان خود تاکید کرد که همواره به افرادی که به او نیاز داشته باشند، به ویژه کودکان بیمار کمک می‌کند. او گفت: من بارها پیش آمده است که خون داده‌ام. چه بسا بسیاری فکر کنند که این کار سخت است، اما من چنین نظری ندارم. سال‌ها است که این کار را انجام می‌دهم . اگر دوباره به عقب باز گردم باز هم این کار را انجام خواهم داد. دوست دارم که به افرادی که به من نیاز دارند از کوچک و بزرگ کمک کنم.


ویدیو مرتبط :
کریس رونالدو و مسی (1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلداری کریس رونالدو به مسی



اخبار ورزشی - دلداری کریس رونالدو به مسی

در شبی که رونالدو در میدان حضور نداشت رقیب همیشگی او لئو مسی نتوانست درخشش همیشگی خود را داشته باشد و همچون دو بازی اخیر بارسا سایه ای از او در زمین حضور داشت.

به گزارش مشرق، در انتهای بازی فینال جام حذفی اسپانیا که با برتری 2-1 رئال مادرید برابر بارسلونا به پایان رسید، همانطور که در عکس مشاهده می کنید ، رونالدو که وارد زمین شده بود تا در کنار همبازی های خود جشن قهرمانی بگیرد با لیونل مسی برخورد کرد و به نوعی به او دلداری داد. عکسی که می تواند در تاریخ ال کلاسیکو ، جاودانه شود.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,کریس رونالدو

 اخبار ورزشی - مشرق